P-C Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 (redigerad) Vad är det för jävla PK-beteende? Varenda Kony bild har ju vart roligare än Vice. videos. Eyy din mamma! Redigerad 9 mars, 2012 av Vice. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Eyy din mamma! Påminner mig om: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Eyy din mamma! Du kan säga vad du vill, du kan gnälla lite till men gör det hos min jurist för jag får säga vad jag vill. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Vad är det för jävla PK-beteende? Varenda Kony bild har ju vart roligare än Vice. videos. Ska vi blockera dom med då för du/ni inte tycker dom är roliga? Detta är humortråden, inte PK-tråden.. Helvete! Fast nu var det ju inte "kony-bilder" som jag ingrep mot, utan den senaste tidens ot-diskussioner... Tillbaka till ämnet, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Fast nu var det ju inte "kony-bilder" som jag ingrep mot, utan den senaste tidens ot-diskussioner... Tillbaka till ämnet, tack. Därför jag skrev du/ni. Då var det Henki som var PK och gömde två kony bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Därför jag skrev du/ni. Då var det Henki som var PK och gömde två kony bilder. Nopes. Jag gömde Mystics för att jag antog att det var det som dolts tidigare och vad Umbs hyttande gällde. Minst en Kony-bild var dold, och jag dolde en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Då gör jag dom synliga igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Minst en Kony-bild var dold, och jag dolde en till. Den bilden ingick i en diskussion. Därför doldes den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Till skillnad från "Xersans" och P-Cs lilla beef finns det ingen som helst humor i admins/mods lilla OT-diskussion, skärpning. Har ni inte ett eget forum där ni kan sitta och gråtrunka till "ovärdiga diskussioner/bilder" så kan ni låta medlemmarnas (helt jävla vridna) humor flöda fritt? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Vanligtvis försöker vi ta såna här ärenden via pm/adminforum. Nu lyckades det inte. För sista gången, återgå till topic. --- 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2012 Gaah! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=A0ei3H-ybfM 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2012 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2012 Vet inte hur många här som följer RT på youtube, men fan den här videon hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2012 Tjejer ska vara som whisky, 12 år gamla och inlåsta i källaren. Daaaaaaaaaaaaamnnnnn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2012 Tjejer ska vara som whisky, 12 år gamla och inlåsta i källaren. Daaaaaaaaaaaaamnnnnn... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2012 (redigerad) HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag dör hahahaa så jävla söt :wub: :wub: Redigerad 11 mars, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=hB6qo_IWan4 Mitt försök till en klubbhit (som i sin tur är en parodi på klubbhits) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 11 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2012 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts