Vice. Skrivet 6 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 (redigerad) :lol: http://www.youtube.com/watch?v=YeJWaXVM0dM Redigerad 6 mars, 2012 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 (redigerad) Hittade den här på reddit, vad den nu än gjorde där. Redigerad 6 mars, 2012 av eXotic 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 Jag har så oerhört svårt att se den där jävla Root Beer-videon som mer mogen än Vuxenlivet. I den mening att göra en serie på Youtube så påminde Vuxenlivet mig om We Need Girlfriends. Säger inte att den är bra, jag såg den senast när den var ny, men jag blev påmind. (Ta det via PM om ni inte gillar den.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 "Xersan" visar återigen sina fantastiska argumentationstaktiker. --- 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 (redigerad) Karma. Edit: Åh, såg inte att det var han som fällde henne . Redigerad 7 mars, 2012 av Kebab 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 Karma. Edit: Åh, såg inte att det var han som fällde henne . Det där var bland det fånigaste, fjantigaste och mest omogna jag sett! 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Adrian G Skrivet 7 mars, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 Det där var bland det fånigaste, fjantigaste och mest omogna jag sett! Instämmer! ..+1 AP. 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 Hittade den här på reddit, vad den nu än gjorde där. Bara för att det var så mycket diskussion om videon så var jag tvungen å se den. Grymt bra gjord grafiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 Bara för att det var så mycket diskussion om videon så var jag tvungen å se den. Grymt bra gjord grafiskt Samma här. Jag har sett mycket skit i mina dagar men det där var inte något att klaga på alls. Grymt välgjort, bra filmat (se bara rälskameran i första scenen efter introt), ljudet från ostbågen är fördröjt och hans T-shirt var mycket trevlig. Beträffande humorn fick den mig väl aldrig att skratta rakt ut, men det är bra mycket mer moget än såna här klipp som fått en halv miljon visningar och mycket snack omkring sig: Mer välgjord humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/422040_167292130056884_100003282941607_224935_428629622_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 (redigerad) Redigerad 8 mars, 2012 av felshoe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 (redigerad) Redigerad 9 mars, 2012 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 Två händelser från en liveshow med en kille som får spela Batman varje dag inför publik, som inte alltid fattar vad det är frågan om: Spoiler 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 Tråd rensad från diverse ot-trams. Skärp er och håll er till topic.. -.- 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Tråd rensad från diverse ot-trams. Skärp er och håll er till topic.. -.- ...som till exempel sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Vad är det för jävla PK-beteende? Varenda Kony bild har ju vart roligare än Vice. videos. Ska vi blockera dom med då för du/ni inte tycker dom är roliga? Detta är humortråden, inte PK-tråden.. Helvete! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 (redigerad) Drar vidare på Kony-linjen... Redigerad 9 mars, 2012 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts