Henkibojj Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 "...and then stop off for a beer on the way home." :lol: :lol: :lol: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Hurvida detta är autentiskt eller ej kan jag icke svara på. http://cheezfailbooking.files.wordpress.com/2012/02/funny-facebook-fails-scarred-for-life.jpg Tänkte att jag skulle droppa den här för er som inte surfar reddit. En fortsättning har printats, fortsättningen är inte lika rolig som orginalkommentarerna. Men det är alltid något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg P-C Skrivet 23 februari, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 (redigerad) "Those bastards!" Redigerad 23 februari, 2012 av P-C 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 (redigerad) Och där sjönk herr Renard ganska rejält i anseende och respekt. Åh nej! Anseende och respekt är ju vad jag lever av! Ni tar livet av mig! Fy på er! Edit: Jag antar att du aldrig uppskattade mongo.mine.nu när du var yngre Redigerad 23 februari, 2012 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Edit: Jag antar att du aldrig uppskattade mongo.mine.nu när du var äldre När han var äldre!? Nog för att Umberto är en bot, men att åldras baklänges är en intressant egenskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Renard kanske syftar på att Hultenius går tillbaka till en tidigare version av Umberto. Är det så, Renard? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 När han var äldre!? Nog för att Umberto är en bot, men att åldras baklänges är en intressant egenskap. Renard kanske syftar på att Hultenius går tillbaka till en tidigare version av Umberto. Är det så, Renard? Hahaha! Menar givetvis yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2012 Ho-hum, återgå till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 (redigerad) Redigerad 25 februari, 2012 av SilentViper 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Haha, hur kan jag ha missat det här?! (gammalt klipp) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Jimmy Kimmel. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Jimmy Kimmel. http://www.youtube.c...h?v=w3NwB9PLxss Haha, vad sjukt. Såg den för ungefär en timme sen och tänkte att jag skulle posta den i humortråden efter att jag hade käkat. Blev mäkta förvånad när den redan hade blivit postad. Jimmy Kimmel är faktiskt väldigt underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Haha, hur kan jag ha missat det här?! (gammalt klipp) et_MmlTxMXA Klassiker, tack för påminnelsen. Jimmy Kimmel. Episkt skit! Haha, vad sjukt. Såg den för ungefär en timme sen och tänkte att jag skulle posta den i humortråden efter att jag hade käkat. Blev mäkta förvånad när den redan hade blivit postad. Jimmy Kimmel är faktiskt väldigt underhållande. Den mest underskattade talkshowhosten imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Adolf Hitler och Darth Vadar möts igen. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 Hahaha Robbaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 (redigerad) If Mercury doesn't cause autism, then which planet does? If most accidents happen within 2 miles of your home, why don't people just move? If 4 out of 5 people suffer from diarrhea does that mean the fifth one enjoys it? Are kids small or are they just far away? Is infertility hereditary? Why is it that I share 50% of my DNA with my dad but 98% with chimpanzees? Who is Layman and why does he have so many terms? If I eat myself, will I be twice the size I was, or completely gone? If Hydrogen burns and Oxygen burns, how does H2O put out fires? What if there were no hypothetical questions? If triangles are 180 degrees, why don't they burn? http://www.reddit.com/r/shittyaskscience/ Redigerad 29 februari, 2012 av P-C 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2012 (redigerad) If 4 out of 5 people suffer from diarrhea does that mean the fifth one enjoys it? http://www.reddit.com/r/shittyaskscience/ "Did you know diarrhea is hereditary? It runs in your jeans." Redigerad 29 februari, 2012 av Adrian G 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts