Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

"HEHE, vad hände vid SevenEleven?? cibco75aiy.pngcibco75aiy.pngcibco75aiy.pngcibco75aiy.pngcibco75aiy.png" eller vad? :)

"Vad hände vid SevenEleven?"

"de du cibco75aiy.pngcibco75aiy.png"

:)

Men det finns ju ändå inget värre än folk som dagen innan har skaffat ny flick/pojkvän och heter

"Du Är Mitt Allt Jag Är Ingenting Utan Dig Du Är Det Bästa Som Har Hänt Migicon12_714337_0.gificon12_714337_0.gif - Utan Dig Är Jag Ingentingicon12_714337_0.gificon12_714337_0.gificon12_714337_0.gif Du Betyder Allt För Migicon12_714337_0.gif"

:P:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Vad hände vid SevenEleven?"

"de du cibco75aiy.pngcibco75aiy.png"

:)

Men det finns ju ändå inget värre än folk som dagen innan har skaffat ny flick/pojkvän och heter

"Du Är Mitt Allt Jag Är Ingenting Utan Dig Du Är Det Bästa Som Har Hänt Migicon12_714337_0.gificon12_714337_0.gif - Utan Dig Är Jag Ingentingicon12_714337_0.gificon12_714337_0.gificon12_714337_0.gif Du Betyder Allt För Migicon12_714337_0.gif"

:P:ermm:

...och höjdpunkten av allt är när de har gjort slut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:):P

Haha, håller med som bara den! :ermm:

Hade ett litet roligt scenario med 2 folk som går i samma skola som mig... Ena dagen så hade en av dom träffat den här tjejen, Angelica, och samma dag som dom träffades så stog det "Älskar Dig, Du är Mitt Allt Skulle Dö Av En Dag Utan Dig <3 <3 <3 (L) (L)" på ett ungefär. Och dagen efter, då hade hon lämnat honom och samma dag hade hon blivit tillsammans med en annan som jag har på msn, som bor på samma ort, och då var det han som hade "Älskar Dig För Alltid, Alltid Du Och Jag <3 (L)" och den andra killen hade "Mitt Liv Är Förstört... Döda Mig - Nån mer som vill dö?

Men det är lugnt, för veckan efter hade även han träffat en ny tjej som han älskade lika mycket. :wub: True love? :)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, håller med som bara den! :)

Hade ett litet roligt scenario med 2 folk som går i samma skola som mig... Ena dagen så hade en av dom träffat den här tjejen, Angelica, och samma dag som dom träffades så stog det "Älskar Dig, Du är Mitt Allt Skulle Dö Av En Dag Utan Dig <3 <3 <3 (L) (L)" på ett ungefär. Och dagen efter, då hade hon lämnat honom och samma dag hade hon blivit tillsammans med en annan som jag har på msn, som bor på samma ort, och då var det han som hade "Älskar Dig För Alltid, Alltid Du Och Jag <3 (L)" och den andra killen hade "Mitt Liv Är Förstört... Döda Mig - Nån mer som vill dö?

Men det är lugnt, för veckan efter hade även han träffat en ny tjej som han älskade lika mycket. :) True love? :ermm:

Tonårsdrama på hög nivå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kanske är ej så roligt men ändå värt ett försök.

Jo jag var på textil slöjd och jag hållde på med en vetekudde till mormor o morfar. Och jag syde ej odentligt så det var ett hål inte så stort da Och min textstil lärare hadde ut halva jävla vete saken ut över hela golvet då sa hon "NU FÅR FAN DU SOPA UP DETTA"

Jag sa "DET VAR FAN DU SOM HADDE UT DET!"

Hon "DET SKITER JAG I DET ÄR DU SOM SKA SOPA UPP DET"

Jag "DET VAR JUI FAN DU SOM HADDE UTT ALLT DÅ FÅR FAN DU TA UP DET!"

Då sa en lärare "TOBBE!" så jag var tvungen o ta up skiten blev skit arg på henne.

Men samtidigt var det lite kul ochså.

Redigerad av Solidsnake
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kanske är ej så roligt men ändå värt ett försök.

Jo jag var på textil slöjd och jag hållde på med en vetekudde till mormor o morfar. Och jag syde ej odentligt så det var ett hål inte så stort da Och min textstil lärare hadde ut halva jävla vete saken ut över hela golvet då sa hon "NU FÅR FAN DU SOPA UP DETTA"

Jag sa "DET VAR FAN DU SOM HADDE UT DET!"

Hon "DET SKITER JAG I DET ÄR DU SOM SKA SOPA UPP DET"

Jag "DET VAR JUI FAN DU SOM HADDE UTT ALLT DÅ FÅR FAN DU TA UP DET!"

Då sa en lärare "TOBBE!" så jag var tvungen o ta up skiten blev skit arg på henne.

Men samtidigt var det lite kul ochså.

Ja, HAHAHAhaha.. ha.. ha.. :) ha, ha? ^_^

Går du på mellanstadiet? Det finns inte en chans i världen att du är 13+ om du inte är totalt efterbliven och går på särskola.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor