Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta, det här kan väl ändå inte vara sant?

Att någon har så dåligt omdöme att de inte inser vad de egentligen håller på med. Det tar ju aldrig slut! Läskigt.

Världens mest påfrestande tjej.

Kom att tänka på en låtrad: "Some kids need help, some need their asses kicked". Vet ärligt talat inte vad hon behöver, terapi eller en ordentlig käftsmäll...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och för den som ytterligare vill bevisa Karatemorfars tes om att Vice.s klipp inte är roliga, titta på Noshörningsvideon.

Ni andra kan nöja er med sammanfattningen att en noshörningsunge skuttar omkring i en djurpark till det dubbade ljudet av en dansk tönt med headset som härmar en moped.

Och det är precis så dåligt som det låter. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, även om jag håller med dig till fullt Henki, så tycker jag ändå lite synd om Vice.

Alla (inklusive jag själv) har vart på honom det senaste i denna tråden. ^_^

Jo, det är väl sant. Vi behöver lite motvikt till den bra humorn :rolleyes:

Nämen. Ja. Hoppas du inte tar illa upp, Vice., men vi tycks inte dela samma typ av sinne för humor. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och för den som ytterligare vill bevisa Karatemorfars tes om att Vice.s klipp inte är roliga, titta på Noshörningsvideon.

Ni andra kan nöja er med sammanfattningen att en noshörningsunge skuttar omkring i en djurpark till det dubbade ljudet av en dansk tönt med headset som härmar en moped.

Och det är precis så dåligt som det låter. :mellow:

...Och antingen slutar du och alla andra böla som små skolflickor, eller så skall jag med börja kommentera hur tråkiga saker ni postar i humortråden, häftiga saker tråden, bilder på er själva tråden, klädtråden mm...

Jo, det är väl sant. Vi behöver lite motvikt till den bra humorn :rolleyes:

Nämen. Ja. Hoppas du inte tar illa upp, Vice., men vi tycks inte dela samma typ av sinne för humor. :)

Tar egentligen inte åt mig, men det blir tråkigt med allt gnällande. Gillar ni inte så läs bara vidare...

Redigerad av Vice.
  • Gilla 8
Länk till kommentar
Dela på andra sidor