Vice. Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 NRK:s nyheter blir trollade Det var ingen sm fattade va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Det var ingen sm fattade va? Jo, men det där var inget trollande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Det var ingen sm fattade va? Jodå, men i och med att den är väldigt gammal så orkar man inte kommentera att det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta, det här kan väl ändå inte vara sant? Att någon har så dåligt omdöme att de inte inser vad de egentligen håller på med. Det tar ju aldrig slut! Läskigt. Världens mest påfrestande tjej. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta, det här kan väl ändå inte vara sant? Att någon har så dåligt omdöme att de inte inser vad de egentligen håller på med. Det tar ju aldrig slut! Läskigt. Världens mest påfrestande tjej. Kristus. Och allt det där över ett parti poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta, det här kan väl ändå inte vara sant? Att någon har så dåligt omdöme att de inte inser vad de egentligen håller på med. Det tar ju aldrig slut! Läskigt. Världens mest påfrestande tjej. Kom att tänka på en låtrad: "Some kids need help, some need their asses kicked". Vet ärligt talat inte vad hon behöver, terapi eller en ordentlig käftsmäll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg felshoe Skrivet 17 februari, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta, det här kan väl ändå inte vara sant? Att någon har så dåligt omdöme att de inte inser vad de egentligen håller på med. Det tar ju aldrig slut! Läskigt. Världens mest påfrestande tjej. And that's why you never stick your dick in crazy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 (redigerad) And that's why you never stick your dick in crazy. ... Anyway, where was I? Oh yeah, I was telling you the story of how I met your mother! Redigerad 18 februari, 2012 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Dansk noshörning med villfarelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Och för den som ytterligare vill bevisa Karatemorfars tes om att Vice.s klipp inte är roliga, titta på Noshörningsvideon. Ni andra kan nöja er med sammanfattningen att en noshörningsunge skuttar omkring i en djurpark till det dubbade ljudet av en dansk tönt med headset som härmar en moped. Och det är precis så dåligt som det låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Haha, även om jag håller med dig till fullt Henki, så tycker jag ändå lite synd om Vice. Alla (inklusive jag själv) har vart på honom det senaste i denna tråden. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Haha, även om jag håller med dig till fullt Henki, så tycker jag ändå lite synd om Vice. Alla (inklusive jag själv) har vart på honom det senaste i denna tråden. Jo, det är väl sant. Vi behöver lite motvikt till den bra humorn Nämen. Ja. Hoppas du inte tar illa upp, Vice., men vi tycks inte dela samma typ av sinne för humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 (redigerad) Och för den som ytterligare vill bevisa Karatemorfars tes om att Vice.s klipp inte är roliga, titta på Noshörningsvideon. Ni andra kan nöja er med sammanfattningen att en noshörningsunge skuttar omkring i en djurpark till det dubbade ljudet av en dansk tönt med headset som härmar en moped. Och det är precis så dåligt som det låter. ...Och antingen slutar du och alla andra böla som små skolflickor, eller så skall jag med börja kommentera hur tråkiga saker ni postar i humortråden, häftiga saker tråden, bilder på er själva tråden, klädtråden mm... Jo, det är väl sant. Vi behöver lite motvikt till den bra humorn Nämen. Ja. Hoppas du inte tar illa upp, Vice., men vi tycks inte dela samma typ av sinne för humor. Tar egentligen inte åt mig, men det blir tråkigt med allt gnällande. Gillar ni inte så läs bara vidare... Redigerad 18 februari, 2012 av Vice. 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Tycker dock det bidrar med humor när folk gnäller på vices humor, särskilt när vice gnäller tillbaka. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Fast det har varit ett jävla gnällande. Vice har väl sina egenheter men allting utmynnar ju i att han är grymt charmig och rolig på sitt sätt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Vice är forumets charmtroll #1 ffs! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 http://img32.imageshack.us/img32/2910/0cuyjewnnb31mfk.jpg Jag får kramp i magen av skratt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Jag får kramp i magen av skratt! Va? 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts