Troxie Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 . http://www.warpdrive.se/38933 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Lol! Roligaste på länge! BWAHAHAHA Inte så dåligt det här heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 . http://www.warpdrive.se/38933 Hahah, fy fan va bra XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 . http://www.warpdrive.se/38933 hahahaha ------------------------ Lol ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Parlamentet ftw. Johan Glans rasar. Klipp från aftonbladets "roligaste klipp gala". Då sitter man där med sin indolenta familj, och glor på "På spåret", "Bingo Royal" och "Hej jävlar Baberiba". -- Nån "DJ" som översätter Boten Anna. Går inte så bra. >.< Redigerad 12 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 . http://www.warpdrive.se/38933LOLERPENIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Lol! Roligaste på länge! Fniss. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Lol! Roligaste på länge! BWAHAHAHA Inte så dåligt det här heller! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Parlamentet ftw. Johan Glans rasar. Klipp från aftonbladets "roligaste klipp gala". Då sitter man där med sin indolenta familj, och glor på "På spåret", "Bingo Royal" och "Hej jävlar Baberiba". Haha...asbra jag älskar parlamentet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Dagens papegojor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Detta är att ta sin skilsmässa till det extrema... Redigerad 12 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Målvakt gör mål, SEN.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Någon blatte på min MSN-kontaktlista som heter: Backa SKa kopa ny Mp3 hähä!! Skolan suger fett Fan ta Bengen jag Salam Pouria hähä // Johanna älskar dig över allt annat jag älskar johanna mer än allt Den enda tjejen för miiig Mitt liv till dig älskling snart 3 MÅNADER = Saknar diiig Vad fan är det för fel på hans vanliga namn bara, stör mig så JÄVLA hårt på folk som ska heta saker som "kollar tv", "köpt ny dator, amd8000000+ 6436346GHz, 5136246 GB ram, 32 st 8800gts!11!!". Eller folk som ska vara jätteballa och skriva dikter och skit i namnet, eller massa ballt ordbajsande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Någon blatte på min MSN-kontaktlista som heter: Vad fan är det för fel på hans vanliga namn bara, stör mig så JÄVLA hårt på folk som ska heta saker som "kollar tv", "köpt ny dator, amd8000000+ 6436346GHz, 5136246 GB ram, 32 st 8800gts!11!!". Eller folk som ska vara jätteballa och skriva dikter och skit i namnet, eller massa ballt ordbajsande... Det där var värkligen en skamm! Ett brott mot mänskligheten! Han borde slås och flås och läggas i elektriska stolen!!!!11 SIEG HEIL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Det där var värkligen en skamm! Ett brott mot mänskligheten! Han borde slås och flås och läggas i elektriska stolen!!!!11 SIEG HEIL! HEIL HITLER blatte! -------------- <jascc> var det verkligen lönt att ta studenten? <jascc> en hel dag fest, presenter och massor av vänner <jascc> sen vaknar man upp bakfull, ensam och arbetslös <jascc> fan..[/codebox] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Någon blatte på min MSN-kontaktlista som heter: Vad fan är det för fel på hans vanliga namn bara, stör mig så JÄVLA hårt på folk som ska heta saker som "kollar tv", "köpt ny dator, amd8000000+ 6436346GHz, 5136246 GB ram, 32 st 8800gts!11!!". Eller folk som ska vara jätteballa och skriva dikter och skit i namnet, eller massa ballt ordbajsande... Jag hatar folk som typ heter insideskämt eller sånt. "HAHA gud vad kul vi hade idag gummahn!! Haha, killen vid SevenEleven ;) " Vad vill de ha för reaktioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Haha, lunar är lunar. Kommer ihåg den gången dom hade frågan "Hur långt är ett snöre?". @P-C: Dom vill att man ska fråga vad som hände eller liknande, beroende på namn. Redigerad 12 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Haha, lunar är lunar. Kommer ihåg den gången dom hade frågan "Hur långt är ett snöre?". @P-C: Dom vill att man ska fråga vad som hände eller liknande, beroende på namn. "HEHE, vad hände vid SevenEleven?? " eller vad? fan, våran ;) är mycket mindre bögig än MSNs. Redigerad 12 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 "HEHE, vad hände vid SevenEleven?? " eller vad? Typ. Stör mig också på de som har sådana namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts