Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Någon blatte på min MSN-kontaktlista som heter:

:) Backa :P SKa kopa ny Mp3 hähä!! Skolan suger fett :( Fan ta Bengen :ermm: jag Salam Pouria hähä :D // :) Johanna älskar dig över allt annat :wub: jag älskar johanna mer än allt Den enda tjejen för miiig Mitt liv till dig älskling snart 3 MÅNADER = Saknar diiig

Vad fan är det för fel på hans vanliga namn bara, stör mig så JÄVLA hårt på folk som ska heta saker som "kollar tv", "köpt ny dator, amd8000000+ 6436346GHz, 5136246 GB ram, 32 st 8800gts!11!!".

Eller folk som ska vara jätteballa och skriva dikter och skit i namnet, eller massa ballt ordbajsande...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan är det för fel på hans vanliga namn bara, stör mig så JÄVLA hårt på folk som ska heta saker som "kollar tv", "köpt ny dator, amd8000000+ 6436346GHz, 5136246 GB ram, 32 st 8800gts!11!!".

Eller folk som ska vara jätteballa och skriva dikter och skit i namnet, eller massa ballt ordbajsande...

Det där var värkligen en skamm! Ett brott mot mänskligheten!

Han borde slås och flås och läggas i elektriska stolen!!!!11

SIEG HEIL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där var värkligen en skamm! Ett brott mot mänskligheten!

Han borde slås och flås och läggas i elektriska stolen!!!!11

SIEG HEIL!

HEIL HITLER blatte!

--------------

:)

<jascc> var det verkligen lönt att ta studenten?
<jascc> en hel dag fest, presenter och massor av vänner
<jascc> sen vaknar man upp bakfull, ensam och arbetslös
<jascc> fan..[/codebox]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar folk som typ heter insideskämt eller sånt. "HAHA gud vad kul vi hade idag gummahn!! icon12_714337_0.gificon12_714337_0.gif Haha, killen vid SevenEleven :P;):ermm:;):) " Vad vill de ha för reaktioner? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, lunar är lunar. Kommer ihåg den gången dom hade frågan "Hur långt är ett snöre?". :P

@P-C: Dom vill att man ska fråga vad som hände eller liknande, beroende på namn.

"HEHE, vad hände vid SevenEleven?? :ermm:;):);)" eller vad? :)

fan, våran

;)

är mycket mindre bögig än MSNs.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor