Karatemorfar Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 Jag älskar när jag är övertrött. I vanliga fall hade jag läst det där, ryckt på axlarna och struntat i det. Men nu när jag är fruktansvärt övertrött så skrattar jag som ett barn. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 Smörsmugglare i Norge WTF? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Smörsmugglare i Norge WTF? Nog för att det är en riktig brist på smör här i Norge, men ja, det är ju aftonbladet. Tror inte en normal funtad person köper 0.5 kilo smör för 1100,- inte ens norrmän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Nog för att det är en riktig brist på smör här i Norge, men ja, det är ju aftonbladet. Tror inte en normal funtad person köper 0.5 kilo smör för 1100,- inte ens norrmän. Har du smugglat in nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 HAHA vet inte hur länge jag satt och gapskratta åt detta men jag varnar er iallafall för mycket skrikande i videon så skruva ner ljudet om ni har högt ljud. SÅ JÄVLA LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 HAHA vet inte hur länge jag satt och gapskratta åt detta men jag varnar er iallafall för mycket skrikande i videon så skruva ner ljudet om ni har högt ljud. SÅ JÄVLA LOL! Det är ju pewdiepie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Lyssnar på GTA:VCS-radions pratkanal och det är ju SÅ JÄVLA UNDERBART Politisk korrekthet har väl aldrig varit Rockstars största bedrift - men förbannat roligt är det! - Gordon, you're amazing! *SMACK!* - Don't get cocky, I was just doing my job. - ...he was unarmed and never wore a gun. You know what that means? - Yes! - That's right, Molly. It means he's a sissy. I imagine when he hears his daughter's dead, he'll cry. - What kind of a man cries, Gordon? - I don't know, one who loses war, I think. /---/ A very sick individual, and probably a communist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Det är ju pewdiepie http://www.youtube.c...nel_video_title Ett klipp ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/1028733_460s.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 http://www.liveleak.com/view?i=0db_1323720809 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Det är ju pewdiepie Vilka spel är det han spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Vilka spel är det han spelar? Penumbra Overture tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Vilka spel är det han spelar? Amnesia Which (Freeware går att tanka här!) Exmortis 2 White Night (Amnesia mod) Och Exmortis 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Alltså, säga vad man vill om musiken, men de lyckades fan med videon den här gången. Det blir givetvis bara bättre av att jag har en vän som fullkomligt hatar "Fest hos Mange". Den här ska han inte få undgå honom särskilt enkelt. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Amnesia Which (Freeware går att tanka här!) Exmortis 2 White Night (Amnesia mod) Och Exmortis 1 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Alltså, säga vad man vill om musiken, men de lyckades fan med videon den här gången. Oooooh no, I'm not going anywhere near that shit! Dom gjorde en låt med tre ord som av någon skum jävla anledning blev en hit trots att den var värdelös, denna kan nog inte vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Oooooh no, I'm not going anywhere near that shit! Dom gjorde en låt med tre ord som av någon skum jävla anledning blev en hit trots att den var värdelös, denna kan nog inte vara bättre. Äh, du är ju bara avundsjuk. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Jeg bruker Java. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Gå in på Google Translate. Välj att översätta från svenska till engelska. Skriv: män är män och män är dumma 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts