Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Dygnetrunt-humor om ni frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag vet inte om ni kommer ihåg... ...WHERE THE FUCK IS MY FUCKING TRAIN!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag vet inte om ni kommer ihåg... ... WHERE THE FUCK IS MY FUCKING TRAIN!? Det var länge sedan man hörde den fina låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=JwAtNILh6uY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=JwAtNILh6uY Rätt patetisk film. Gamla goda "take it or leave it", svart-eller-vitt attityden. Bara för att man är kritisk till ett land behöver man inte hata det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) <@Gadden> Produktiv dag på jobbet i dag... Har skapat en mössa åt min kulspetspenna. <[1Mbit]Illicit> nu har jag 4 xbox kontroller <[1Mbit]Illicit> men jag har inga kompisar <lft> metro tipsar om förhandlingsteknik <lft> "Gunilla Gustafsson ger rådet att använda alla kroppsliga resurser för att göra klart för chefen hur viktig frågan är." <Yarrick> hon menar att man ska prutta för att understryka något? <lft> våld och prostitution har övertalat många <Yarrick> just det, man kan kasta sig baklänges in i chefens glashylla Redigerad 11 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) 10 sekunder av lärdom ... En sann berättelse ... Redigerad 11 mars, 2007 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Text Jaa, den va helt okej Redigerad 11 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) http://sv.wikipedia.org/wiki/Tjejbaciller http://bebo.com/watch/3724906676 Redigerad 11 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=zSmDFX2JgFM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Titta på denna cover-musikvideon. Rammstein - Barbie Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 <[1Mbit]Illicit> nu har jag 4 xbox kontroller <[1Mbit]Illicit> men jag har inga kompisar Ahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 <@Gadden> Produktiv dag på jobbet i dag... Har skapat en mössa åt min kulspetspenna. <[1Mbit]Illicit> nu har jag 4 xbox kontroller <[1Mbit]Illicit> men jag har inga kompisar <lft> metro tipsar om förhandlingsteknik <lft> "Gunilla Gustafsson ger rådet att använda alla kroppsliga resurser för att göra klart för chefen hur viktig frågan är." <Yarrick> hon menar att man ska prutta för att understryka något? <lft> våld och prostitution har övertalat många <Yarrick> just det, man kan kasta sig baklänges in i chefens glashylla Vart hittar ni alla såna där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Vart hittar ni alla såna där? Warpdrive.se <c4mper> fan det här händer inte!! <dregen_slev> Vadå? <c4mper> jag satt på mitt rum o varlite kåt.. <c4mper> o så kom jag på att min gf var i dushen.. <dregen_slev> Hehe <c4mper> så jag smög in i badrummet o klädde tyst av mig.. <c4mper> så jag står där naken med stånd o tänker överraska henne.. <dregen_slev> Hehe så ska de tas <c4mper> så jag sliter undan draperiet, har kuken riktad mot henne, och säger "vad sägs om att suga lite på den här, baby?" <c4mper> DÅ STÅR MIN J**LA SYRRA I DUSCHEN!! <dregen_slev> LOL!! <c4mper> vad fan ska jag göra? jag måste typ flytta till mosambique eller nått nu för att komma undan skammen.. <dregen_slev> Hahaha. Men var är din gf då? <c4mper> jag tror hon e ute o röker eller något.. <c4mper> WTF! Nu öppnade min syrra dörren till mit rum o sa "jag visste inte att du hade en piercing" <dregen_slev> LOL! Du blev just så jävla ägd av din syrra! Hahaha[/codebox] Redigerad 11 mars, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Warpdrive.se <c4mper> fan det här händer inte!! <dregen_slev> Vadå? <c4mper> jag satt på mitt rum o varlite kåt.. <c4mper> o så kom jag på att min gf var i dushen.. <dregen_slev> Hehe <c4mper> så jag smög in i badrummet o klädde tyst av mig.. <c4mper> så jag står där naken med stånd o tänker överraska henne.. <dregen_slev> Hehe så ska de tas <c4mper> så jag sliter undan draperiet, har kuken riktad mot henne, och säger "vad sägs om att suga lite på den här, baby?" <c4mper> DÅ STÅR MIN J**LA SYRRA I DUSCHEN!! <dregen_slev> LOL!! <c4mper> vad fan ska jag göra? jag måste typ flytta till mosambique eller nått nu för att komma undan skammen.. <dregen_slev> Hahaha. Men var är din gf då? <c4mper> jag tror hon e ute o röker eller något.. <c4mper> WTF! Nu öppnade min syrra dörren till mit rum o sa "jag visste inte att du hade en piercing" <dregen_slev> LOL! Du blev just så jävla ägd av din syrra! Hahaha[/codebox] Den skammen, den skammen Piloten tar mikrofonen och berättar för sina passagerare att flygningen mot Gran Canaria är påbörjad, vilken väg dom skall ta och beräknad ankomst. När detta är gjort önskar han passagerarna en trevlig flygresa men glömmerstänga av mikrofonen. - Håkan, har du ställt in autopiloten på Gran Canaria? - Ja, det är klart. Nu skall jag gå och skita, sedan skall jag sätta på Sonja av bara fan! - Hon är alltid kåt och beredd på en snabbis i pentryt. Alla passagerare hör detta och även övrig personal i kabinen. En flygvärdinna kommer springande i gången men snubblar raklång och blir liggande på golvet. En passagerare klappar henne på axeln och säger: - Du behöver inte ha så bråttom, han skulle skita först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=d8x-URiGVlo Den filmen var lite smårolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 På något sätt finner jag denna film rätt underhållande ^^ http://www.youtube.com/watch?v=F3OIZSmLI_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 spoq: om phisk frågar spoq: säg att du och jag lanar sp3tt: hur så? spoq: jag har sagt att du och jag har sex med hans farsa hemma hos dig sp3tt: WTF!? sp3tt: varför sade du det? spoq: det blev så spoq: konversationen styrdes dit spoq: det hade varit fel att säga något annat[/codebox] [codebox]<fbjfrej>Helvete vad rädd jag blev när jag vaknade upp imorse... Var ute igår, krökte på lite för bra... Och när jag vaknade låg jag i ett rum jag aldrig sett förut... Fajnfajn tänkte jag, däcka igen.. Nästa gång vaknade jag av att EN KILLE väcker mig... Plötsligt går kalla kårar genom kroppen typ:"what the fuck did I do last night?" Killen kollar på mig och inser nog vad jag tänkter...Då garvar han och säger "haha, nejdu... Jag är bara Sandras sambo... Hon stack iväg till jobbet" Jag packar mig upp och ut och upptäcker att jag är hos mina grannar... Plötsligt inser jag vad som har hänt, min två år långa dröm att gänga min frächa granne har gått i uppfyllelse =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 spoq: om phisk frågar spoq: säg att du och jag lanar sp3tt: hur så? spoq: jag har sagt att du och jag har sex med hans farsa hemma hos dig sp3tt: WTF!? sp3tt: varför sade du det? spoq: det blev så spoq: konversationen styrdes dit spoq: det hade varit fel att säga något annat[/codebox] Haha, de roligaste jag hört på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts