P-C Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/364909_460s.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 loool 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 True! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 (redigerad) Nä, nu håller vi inte på...! Uppladdarens kommentar: Mats svimmade, vaknade och försökte ringa ambulans. Mobilen hade dock gått sönder efter smällen med älgen. Mats mår idag bra! Redigerad 19 oktober, 2011 av Siana 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 Nä, nu håller vi inte på...! Uppladdarens kommentar: Mats svimmade, vaknade och försökte ringa ambulans. Mobilen hade dock gått sönder efter smällen med älgen. Mats mår idag bra! "Alla kan vara lugna, han klarade sig helt utan skador. Mats bröt dock benet och var tvungen att avlivas." :D 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2011 "Alla kan vara lugna, han klarade sig helt utan skador. Mats bröt dock benet och var tvungen att avlivas." :D hade varit roligt om det inte vore en ko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2011 http://data.fuskbugg.se/skalman02/f2990591_JagochBruden1276206029443.jpg 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 LIKE MY STATUS! [youtube= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 LIKE MY STATUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2011 Mellanstadiedisco Jag är inte säker på att jag förstår. Är det roligt för att de tar på varandras rumpor och grimaserar? Eller för att killen i bakgrunden har lyft upp någon? Eller missar jag något helt annat? Försöker inte vara taskig, jag är uppriktigt talat inte säker på att jag fattar bilden 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Snubben till vänster ser ut att få för tidig utlösning i kalsongen. Det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Jag är inte säker på att jag förstår. Är det roligt för att de tar på varandras rumpor och grimaserar? Eller för att killen i bakgrunden har lyft upp någon? Eller missar jag något helt annat? Försöker inte vara taskig, jag är uppriktigt talat inte säker på att jag fattar bilden Alltså, det som menas är att, dagens barn påstår sig vara mer "vuxna" än vad dom är. Den här bilden visar det hela rätt bra http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/375199_700b.jpg för mycket "sex" inblandat numera, om du förstår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Hm, jaha. Vi dansade ju tryckare när jag gick i mellanstadiet också i alla fall. ZcruweNs bild är ju lite orättvis med, barnen till höger ser äldre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Hm, jaha. Vi dansade ju tryckare när jag gick i mellanstadiet också i alla fall. ZcruweNs bild är ju lite orättvis med, barnen till höger ser äldre ut. What he said! Mellanstadiediscon btw, vilka minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Hm, jaha. Vi dansade ju tryckare när jag gick i mellanstadiet också i alla fall. ZcruweNs bild är ju lite orättvis med, barnen till höger ser äldre ut. Men är dom tillräckligt gamla för att bete sig sådär? Hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 Den här är rolig. http://www.zadan.nl/pics/box/box.jpg Hamstern och fågeln! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Pixiegnom Skrivet 23 oktober, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2011 D: 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2011 (redigerad) D: What the heck. Till och med träden på höger sida ser likadana ut. Edit: Det är väl någon människa som är bra på att måla av Tintin-figurer bara. Redigerad 23 oktober, 2011 av felshoe 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts