Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag blir alltid så osäker på om du är allvarlig med dina texter i den här tråden.. :(

hahaha ja men det är ju sjukt kul. Hahaha tänk att gå in och klippa raka sig när man har en sån skalle.

Han kommer ju likna Frank i "Jerry och de tre vännerna".

0_1221977_0.jpg

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Givetvis fattar jag att bilden är manipulerad. Man får inte ta med ett gevär in hos en frisör.

Nej, skallen givetvis, att han inte har så stor skalle på riktigt. Men det roliga är ju att han har gått in hos en frisör för att raka sin skalle. Kanske för att han har fått en tjänst i USAs marinkår och vill se likadan ut som alla sina nya marinkårskompisar, vad vet jag.

Men i alla fall, så tänker han inte på hur han kommer se ut när han har blivit rakad. Han kommer ju se jätte dum ut. Hahaha

Redigerad av Vice.
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Givetvis fattar jag att bilden är manipulerad. Man får inte ta med ett gevär in hos en frisör.

Nej, skallen givetvis, att han inte har så stor skalle på riktigt. Men det roliga är ju att han har gått in hos en frisör för att raka sin skalle. Kanske för att han har fått en tjänst i USAs marinkår och vill se likadan ut som alla sina nya marinkårskompisar, vad vet jag.

Men i alla fall, så tänker han inte på hur han kommer se ut när han har blivit rakad. Han kommer ju se jätte dum ut. Hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor