ZcruweN Skrivet 8 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2011 Bah, de där blir så tråkiga när de fejkas. Den där är uppenbarligen fejk, då de gröna pratbubblorna är det meddelande som man själv har skickat, d v s, pappans meddelanden borde vara vita och tvärsom. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XHLkpDz68yU 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2011 Bah, de där blir så tråkiga när de fejkas. Den där är uppenbarligen fejk, då de gröna pratbubblorna är det meddelande som man själv har skickat, d v s, pappans meddelanden borde vara vita och tvärsom. Sedär, nu lärde jag mig nått nytt om smartphones/iphones. har vid ett par tillfällen försökt att fått ihop sånt där själv med tanke på att det verkar som att fel person skickar till personen i fråga och så vidare, anyhow för din upplysning så får du +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2011 (redigerad) Den här är rätt old, men jag hade inte sett den tidigare. Ganska snyggt användande av soundboard får jag säga: Edit: Den här var rolig med. Soundboards kan vara ganska lama, men när det görs med finess blir det riktigt roligt: Redigerad 8 september, 2011 av Siana 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2011 (redigerad) Den här är rätt old, men jag hade inte sett den tidigare. Ganska snyggt användande av soundboard får jag säga: Hur kan man INTE höra att det är Peter Griffin? Nog för att alla inte tittar på Family Guy, men han förekommer ju här och där i populärkulturen! Att sen sitta och på fullt allvar försöka slutföra affären är ju episkt gjort av henne Edit: Denna artikel är rolig Jag är vän med Necrofilip på Facebook. Redigerad 8 september, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Denna artikel är rolig Jag är vän med Necrofilip på Facebook. Bara jag som tycker att Skitarg är otroligt fjantiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Bara jag som tycker att Skitarg är otroligt fjantiga? Mja, inte lika fjantiga som Kristet Utseende. Visst en del låtar med skitarg är........ riktigt kassa, men det finns några som är helt okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 (redigerad) Man ska varken ta TKU eller Skitarg på allvar. De gör inte det, den saken är säker. De är heavy metals comic relief, och de vet om det. Vore de inte töntiga vore de tråkiga. Redigerad 9 september, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Hur kan man INTE höra att det är Peter Griffin? Nog för att alla inte tittar på Family Guy, men han förekommer ju här och där i populärkulturen! Att sen sitta och på fullt allvar försöka slutföra affären är ju episkt gjort av henne Edit: Denna artikel är rolig Jag är vän med Necrofilip på Facebook. Jag kom faktiskt precis hem från close up kryssningen Lirade bas med skitarg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Silly bird, take that off. That is not a hat. I'm wearing a flower hat. Your argument is invalid. http://i.imgur.com/DmEgm :lol: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Jag kom faktiskt precis hem från close up kryssningen Lirade bas med skitarg! Najs Antar att du söp med Lundgren efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Najs Antar att du söp med Lundgren efteråt Haha ja såklart Vi delade alla samma hytt osv ju! Han är förövrigt granne med mig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Najs Antar att du söp med Lundgren efteråt Haha ja såklart Vi delade alla samma hytt osv ju! Han är förövrigt granne med mig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 (redigerad) Skrattar så jag knappt kan andas! :lol: Redigerad 10 september, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Hahaha, riktigt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts