Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Bah, de där blir så tråkiga när de fejkas. :(

Den där är uppenbarligen fejk, då de gröna pratbubblorna är det meddelande som man själv har skickat, d v s, pappans meddelanden borde vara vita och tvärsom.

Sedär, nu lärde jag mig nått nytt om smartphones/iphones.

har vid ett par tillfällen försökt att fått ihop sånt där själv med tanke på att det verkar som att fel person skickar till personen i fråga och så vidare, anyhow för din upplysning så får du +1

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här är rätt old, men jag hade inte sett den tidigare. Ganska snyggt användande av soundboard får jag säga:

Hur kan man INTE höra att det är Peter Griffin? Nog för att alla inte tittar på Family Guy, men han förekommer ju här och där i populärkulturen! Att sen sitta och på fullt allvar försöka slutföra affären är ju episkt gjort av henne :lol:

Edit:

Denna artikel är rolig

Jag är vän med Necrofilip på Facebook.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan man INTE höra att det är Peter Griffin? Nog för att alla inte tittar på Family Guy, men han förekommer ju här och där i populärkulturen! Att sen sitta och på fullt allvar försöka slutföra affären är ju episkt gjort av henne :lol:

Edit:

Denna artikel är rolig

Jag är vän med Necrofilip på Facebook.

Jag kom faktiskt precis hem från close up kryssningen :D

Lirade bas med skitarg! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor