Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Skrattade nästan oavbrutet i en kvart! :D

http://www.youtube.com/watch?v=4nVOVRMo5u4

Usch, jag ser inte riktigt humorn i femton minuters videoklipp där folk BARA slår sig :(

(En del av parkour-tricken där folk slår sig får mig att förundras att jag inte slog mig nån gång när jag höll på med det. Visst, de är korkade många av dem men en del kunde man ju inte förutse.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, jag ser inte riktigt humorn i femton minuters videoklipp där folk BARA slår sig :(

(En del av parkour-tricken där folk slår sig får mig att förundras att jag inte slog mig nån gång när jag höll på med det. Visst, de är korkade många av dem men en del kunde man ju inte förutse.)

Ja, jo, faceplantsen osv ryser jag bara av att se. Men när folk slår sig och man ser att det inte är någon fara så kan det bli väldigt kul, beroende på situationen. Sedan fanns det ju ett gäng klipp där folk inte slog sig, typ soldaten (?) som öppnar dörren åt fel håll, servitrisen som välter mat över ett par gäster, tanten med den skenande rullatorn, pundaren i sjukhussängen och så vidare.

Förutom faceplants önskar jag att man fått se mindre av "HEHE-VI-HAR-TVÅ-PILATES-BOLLAR-OCH-SPRINGER-IN-I-VARANDRA-UNDRAR-VAD-SOM-HÄNDER-HEHE". Så tråkigt förutsägbart att någon kommer att flyga åt helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iRZ2Sh5-XuM

Bäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.BästBäst.Bäst.Bäst.Bäst

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor