RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Kolla in KatKilleSoker's mailadress. Ahaaa. Det var definitivt det bästa som postats i den här tråden. Redigerad 8 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Ahaaa. Trögare en jag, om det går? Postades för mer än åtta månader sedan. Redigerad 8 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Trögare en jag, om det går? Postades för mer än åtta månader sedan. Skyller på tröttheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Såg den här länken i en gammal tråd. garvar åt killen dumhet^^ hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jo han var ju det, han sa att han var där för att retas/skämta med dom kåtbockarna som var där. Men vi kan ju aldrig veta om det är så det verkligen var. Det var ju i samband med att BroDD stötte på någon kille som åt bajs i cam, uttråkad som jag var gick jag in och spred BroDDs mail med mera. Allt går att läsas här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ke&st=14680 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag presenterar ett rykande färskt: Knappnytt 7 Knatten granskar MSN och onlinekultur. "Jag tar fram min chainsaw precis som i GTA och mördar alla emo-barn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag presenterar ett rykande färskt: Knappnytt 7 Knatten granskar MSN och onlinekultur. Okej, nu kunde jag äntligen se filmen. Säger bara: "Vem är du, bakom din skärm" tralla-la-la. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag presenterar ett rykande färskt: Knappnytt 7 Knatten granskar MSN och onlinekultur. Ah, garvade arslet av mig på vissa ställen.. allt annat än Darin-avsnittet. Men vafan, de har snott beaten i slutet från den tyska rapgruppen Seeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Vad ska du ha dating bot för? Du kan ju hitta människor på det här sättet. Haha! Stor humor! I VickeXs skor hade jag loggat ut, gömt mig under en större sten och aldrig hörts av igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Haha! Stor humor! I VickeXs skor hade jag loggat ut, gömt mig under en större sten och aldrig hörts av igen. Jag var väll borta ett par dagar men vad skulle jag tjäna på det igentligen? Jag var en dum liten pöjk då som inte kunde tänka på många sätt. Var visserligen bara ca ett år sedan men om jag får säga det själv så har jag mognat ganska mycket det senaste året. Man kommer ingen vart i livet om man sitter och gömmer sig under en större sten, och jag var även smart nog där (efteråt) att inte låta en sån här grej förstöra mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Dagens...ehh...hmm...homofil? Redigerad 8 mars, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 One thing PC users can do that Mac users can't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 One thing PC users can do that Mac users can't. Ha..hahaha...ha .. ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Man kommer ingen vart i livet om man sitter och gömmer sig under en större sten, och jag var även smart nog där (efteråt) att inte låta en sån här grej förstöra mitt liv. Men man "kommer nån vart i livet" genom att erbjuda skinnflöjtskonserter på en sexchatt, eh? Hohum... Run along now, young whippersnapper. Redigerad 9 mars, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 och jag var även smart nog där (efteråt) att inte låta en sån här grej förstöra mitt liv. Nu tar du väl i lite. Så viktigt är väl ändå inte forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Det har jag inte sagt heller, men jag menar det är inte så att jag direkt skulle ta livet av mig. Har inte heller sagt att man kommer någon vart genom att visa snorren i cam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Vad ska du ha dating bot för? Du kan ju hitta människor på det här sättet. Hahahahaha! Och jag bara måste fråga, VickeX - var det någon som nappade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Trött på din gubbes utseende? Gör som i Italien... Klassiker som man inte tröttnar på! Duva vs Ford: 0-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jag var väll borta ett par dagar men vad skulle jag tjäna på det igentligen? Jag var en dum liten pöjk då som inte kunde tänka på många sätt. Var visserligen bara ca ett år sedan men om jag får säga det själv så har jag mognat ganska mycket det senaste året. Man kommer ingen vart i livet om man sitter och gömmer sig under en större sten, och jag var även smart nog där (efteråt) att inte låta en sån här grej förstöra mitt liv. Äh vafan, om det är din grej så kör på bara.. skit i vad andra säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Hahahahaha! Och jag bara måste fråga, VickeX - var det någon som nappade? Nej, och det var väll tur det? Finns ju som sagt bara pervos där. Äh vafan, om det är din grej så kör på bara.. skit i vad andra säger. Lol? Var ett år sedan och sedan dess har jag insett hur jävla osmart jag var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts