Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jo han var ju det, han sa att han var där för att retas/skämta med dom kåtbockarna som var där. Men vi kan ju aldrig veta om det är så det verkligen var. :)

Det var ju i samband med att BroDD stötte på någon kille som åt bajs i cam, uttråkad som jag var gick jag in och spred BroDDs mail med mera.

Allt går att läsas här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ke&st=14680

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Stor humor!

I VickeXs skor hade jag loggat ut, gömt mig under en större sten och aldrig hörts av igen. :rolleyes:

Jag var väll borta ett par dagar men vad skulle jag tjäna på det igentligen?

Jag var en dum liten pöjk då som inte kunde tänka på många sätt. Var visserligen bara ca ett år sedan men om jag får säga det själv så har jag mognat ganska mycket det senaste året. Man kommer ingen vart i livet om man sitter och gömmer sig under en större sten, och jag var även smart nog där (efteråt) att inte låta en sån här grej förstöra mitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kommer ingen vart i livet om man sitter och gömmer sig under en större sten, och jag var även smart nog där (efteråt) att inte låta en sån här grej förstöra mitt liv.

Men man "kommer nån vart i livet" genom att erbjuda skinnflöjtskonserter på en sexchatt, eh? evilgrin39_745831_0.gif

Hohum... Run along now, young whippersnapper.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var väll borta ett par dagar men vad skulle jag tjäna på det igentligen?

Jag var en dum liten pöjk då som inte kunde tänka på många sätt. Var visserligen bara ca ett år sedan men om jag får säga det själv så har jag mognat ganska mycket det senaste året. Man kommer ingen vart i livet om man sitter och gömmer sig under en större sten, och jag var även smart nog där (efteråt) att inte låta en sån här grej förstöra mitt liv.

Äh vafan, om det är din grej så kör på bara.. skit i vad andra säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahaha! >_<:)

Och jag bara måste fråga, VickeX - var det någon som nappade?

Nej, och det var väll tur det? Finns ju som sagt bara pervos där.

Äh vafan, om det är din grej så kör på bara.. skit i vad andra säger.

Lol? Var ett år sedan och sedan dess har jag insett hur jävla osmart jag var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor