Vice. Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Hahahahahahaha jag dööööör! Det ser ju ut som en pinis! Hahahaaha 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Hahahahahahaha jag dööööör! Det ser ju ut som en pinis! Hahahaaha Den andra ja, inte den första. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Den andra ja, inte den första. Du menar för att de har ritat till ett streck? Jag förstår ifall du inte tycker det är kul. Men det är väl inte så konstigt ifall andra gör det? Det ser ju ut som en penis. Penisar är kul. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 (redigerad) Du menar för att de har ritat till ett streck? Jag förstår ifall du inte tycker det är kul. Men det är väl inte så konstigt ifall andra gör det? Det ser ju ut som en penis. Penisar är kul. De har ju ritat dit en massa streck. Det gälls inte!! Redigerad 6 augusti, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Hahahahahahaha jag dööööör! Det ser ju ut som en pinis! Hahahaaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 http://cdn.inquisitr.com/wp-content/2010/06/barack-obama-signature.jpg ... Gurgel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Sluta vara så hjärndöd vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Vice luktar bajs. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Vice är trevlig och snäll. Det är det som räknas! Så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Maimstream Skrivet 6 augusti, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 (redigerad) Hahahahahahaha jag dööööör! Det ser ju ut som en pinis! Hahahaaha http://i486.photobucket.com/albums/rr223/GtasajtenVice/Hahahahah.jpg ! Redigerad 6 augusti, 2011 av Maimstream 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 ! Hahaha, nu känner jag att tråden har hamnat på fötter igen. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Jag undrar om hans SIM *blink* *blink* kort funkar i rymden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 Kan alla bara lägga av med penis, och googla blue waffle. Precis som ExploSive vill. ------------------ Själva bidrar jag med det här! Lonely Island är alltid kul! Det är därför jag älskar Hot Rod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 ! Hahaha det har jag aldrig sett! Det SER faktiskt ut som en sådan om man vänder på signaturen! DET var roligt! Kan alla bara lägga av med penis, och googla blue waffle. Precis som ExploSive vill. Googlade bilden med Google bilder, men hittade just den bilden. Antagligen gör jag fel. Skall man googla blue waffle eller själva bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 (redigerad) Googlade bilden med Google bilder, men hittade just den bilden. Antagligen gör jag fel. Skall man googla blue waffle eller själva bilden? Tanken är att man ska googla "blue waffle" vilket är slang för en infektion i vaginan. Slår man av safe search får man inte så mysiga resultat. Hax: sök på "blue waffle erk" så får ni upp bilden Redigerad 7 augusti, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts