VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 I'm Too Sexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) I'm Too Sexy LOL Nu vet jag ju att ingen gillar msnkonversationer men vadfan. Tyckte slutet var lite skoj, fast nu kommer ni börja "blabla skittråkigt" på mig. Men skit samma, addade MSN Dating bot och ville ha lite kul. MSN Dating Bot säger: Can I ask you a few questions to get to know you better? Type "Skip" to answer my questions later! Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: Yes MSN Dating Bot säger: What is your zip code? Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: 89430 MSN Dating Bot säger: There are 2 cities that have the zipcode 89430. Which one did you mean? 1 CENTRAL VALLEY, NV 2 SMITH, NV Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: None of them MSN Dating Bot säger: No? None of them? Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: No. MSN Dating Bot säger: No, huh? Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: No one of them. MSN Dating Bot säger: No? Why not? Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: Why? I dont know, its just not one of them MSN Dating Bot säger: Oh yeah? Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: Yeah MSN Dating Bot säger: Yeah, huh? So? Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: So.... MSN Dating Bot säger: So what? Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: So what? I ask you. MSN Dating Bot säger: Whatever you say. Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: Then find my city its in sweden ffs MSN Dating Bot säger: Then find your city its in sweden ffs? Whatever you say, xvickex. Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: Örnsköldsvik MSN Dating Bot säger: Well that's interesting. Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: YES MSN Dating Bot säger: Yep. Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: Now give me someone to fuck with MSN Dating Bot säger: I don't see any reason to use language like that. Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: Well... MSN Dating Bot säger: ...? Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: Now give me someone fo fuck with, please MSN Dating Bot säger: Hmmm... To search for men or women, type "search." Vicke -::- 24 heure de le internationale female säger: Okay thanks! MSN Dating Bot säger: You're welcome! Redigerad 8 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=3Rb7XjCcEzs Hoppas inte den har blivit postad innan, helt stört rolig ju xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=3Rb7XjCcEzs Hoppas inte den har blivit postad innan, helt stört rolig ju xD Many times, dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Angry German Kid vs. Emo Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Nått finskt skit om UFO-porr Liksom WTF ?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag presenterar ett rykande färskt: Knappnytt 7 Knatten granskar MSN och onlinekultur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Jag presenterar ett rykande färskt: Knappnytt 7 Knatten granskar MSN och onlinekultur. Funkar inte. ;( Kan man se det på någon annan sida? @maim: Redigerad 8 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 PUNCHLINE! Johanneous. (BLEED) säger (17:48): Hur många barn ska vi ha? Jordgubbstönten. säger (17:48): 3 ½ Johanneous. (BLEED) säger (17:48): Johanneous. (BLEED) säger (17:48): ABORT? Jordgubbstönten. säger (17:49): Va? Jordgubbstönten. säger (17:49): O.o Johanneous. (BLEED) säger (17:49): ½? Jordgubbstönten. säger (17:50): Japp. Du kanske inte tänkt på det, men jag kanske är kannibal, ellerhur? O__o Johanneous. (BLEED) säger (17:51): Då får du aldrig suga av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 LOL Nu vet jag ju att ingen gillar msnkonversationer men vadfan. Tyckte slutet var lite skoj, fast nu kommer ni börja "blabla skittråkigt" på mig. Men skit samma, addade MSN Dating bot och ville ha lite kul. Vad ska du ha dating bot för? Du kan ju hitta människor på det här sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Vad ska du ha dating bot för? Du kan ju hitta människor på det här sättet. Haha! Var dum stupid och knäpp då, jag mognar sakta men säkert. Redigerad 8 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Haha! Det är onekligen milleniets LOL. Finns inte en chans i världen att du kan försöka skämta bort det där, då jag är 100 på att du var seriös när du skrev det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Det är onekligen milleniets LOL. Finns inte en chans i världen att du kan försöka skämta bort det där, då jag är 100 på att du var seriös när du skrev det.. Var var ordet ja. Men nu skrattar jag åt hur dum jag verkligen var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 HAHAHA! Onekligen milleniets skratt. Var Siana också inne i det där chattrummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 HAHAHA! Onekligen milleniets skratt. Var Siana också inne i det där chattrummet? Jo han var ju det, han sa att han var där för att retas/skämta med dom kåtbockarna som var där. Men vi kan ju aldrig veta om det är så det verkligen var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Ursäkta, men vad var det som var så kul? VickeX la upp en konversation, Siana svarade med ett screenshot från free6.com's chat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Ursäkta, men vad var det som var så kul? VickeX la upp en konversation, Siana svarade med ett screenshot från free6.com's chat. Kolla in KatKilleSoker's mailadress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Ursäkta, men vad var det som var så kul? VickeX la upp en konversation, Siana svarade med ett screenshot från free6.com's chat. Suck, det är ju vicke som skriver att han runkar i cam för folk upp till 29 bast. När han själv är 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Ursäkta, men vad var det som var så kul? VickeX la upp en konversation, Siana svarade med ett screenshot från free6.com's chat. Adda VickeX på MSN och du kommer känna igen en av adresserna på Sianas bild. Onekligen milleniets lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts