Sniper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Kebab, varför ligger den inte i humortråden också! Hade helt missat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Fail, kollar på "Helikopterhjältarna" och i undertexterna översatte de "2 million pound helicopter" till "900,000 kilos helikopter" Tror inte en helikopter som väger så mycket kommer lyfta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Fail, kollar på "Helikopterhjältarna" och i undertexterna översatte de "2 million pound helicopter" till "900,000 kilos helikopter" Tror inte en helikopter som väger så mycket kommer lyfta. Fast två miljoner pound är strax över 900 000 kg. Så det var antagligen fel i den engelska faktan. Det låter dessutom sjujäkla mycket, trodde en av världens tyngsta helikoptrar låg på 2X 000 pound olastad och närmre 50 000 pound fullastad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 (redigerad) Fast två miljoner pound är strax över 900 000 kg. Så det var antagligen fel i den engelska faktan. Det låter dessutom sjujäkla mycket, trodde en av världens tyngsta helikoptrar låg på 2X 000 pound olastad och närmre 50 000 pound fullastad. 2 million pounds är också 21 miljoner kronor, och det låter mer passande i sammanhanget. Ajuste, kan lägga till att maxvikten för en Airbus A380 är drygt 650 ton... så det är ändå rätt osannolikt. Redigerad 10 juli, 2011 av Sniper 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 (redigerad) 2 million pounds är också 21 miljoner kronor, och det låter mer passande i sammanhanget. Precis Redigerad 10 juli, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Detta påminner om när nått stolpskott på kanal 6 översatte "Lucky there's a family guy" till "Lucky är en familjefar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Detta påminner om när nått stolpskott på kanal 6 översatte "Lucky there's a family guy" till "Lucky är en familjefar" TV6 kan fan inte översätta. Har massa exempel, dock inget man kommer på nu såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 TV6 kan fan inte översätta. Har massa exempel, dock inget man kommer på nu såklart. Sune svamp är en sak som dom översätter till. När dom pratar om svamp bob i two and a half men. Nästan allt som dom säger blir fel översatt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 http://lolpics.se/pics/26415.jpg http://lolpics.se/pics/26454.png http://lolpics.se/pics/27624.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Denna kom jag på helt själv WHen Chuck Norris takes a shower, he doesn't have to turn the water on. He just squeeze the nozzle so hard it cries. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Denna kom jag på helt själv WHen Chuck Norris takes a shower, he doesn't have to turn the water on. He just squeeze the nozzle so hard it cries. Den var rolig. Du får ett plus för det. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Den var rolig. Du får ett plus för det. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Den var rolig. Du får ett plus för det. Och du får ett plus för den smileyn haha. Jag tyckte Renard va rolig faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0i0vhXludQI Hittade ett riktigt guldkorn. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 Hittade ett riktigt guldkorn. Haha! Rolig typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 Kicken i sjuan. Hahahahahahaha! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 (redigerad) Kicken i sjuan. Hahahahahahaha! totallylookslike: Redigerad 11 juli, 2011 av Bebben 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0i0vhXludQI Hittade ett riktigt guldkorn. Gillar den skarpt, men tyvärr är han lite av en tråkmåns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 Jag är hemma och började gräva i min skrivbordslåda och hittade några samlade tidningsartiklar jag medverkat i under åren. Bl a fick jag en halvsida i lokaltidningen när jag praoade där i femman. Tänker inte visa hela den pinsamma halvsidan, men jag skrev en fin filmlista som jag bara måste dela med mig: Vet inte vad som är roligast, att en femteklassare raddar upp den ena olämpliga filmen för minderåriga efter den andra, eller min makalösa punchline. Alla i hela bygden måste ju ha facepalmat. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 (redigerad) Redigerad 11 juli, 2011 av SilentViper 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts