Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Det där är det bästa jag sett på länge, vek mig av skratt! :lol:

Det var skönt att höra! Även jag garvade något enormt genom samtliga sju minuter och funderade på om min humor är säregen eller om jag bara är dum i huvudet.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

https://twitter.com/#!/IGchefen

En twittrande polischef på södermalm. Han har studntals riktigt sköna kommentarer! happy_1182248_0.gif

En berusad man klev in i en affär på Söder och krävde att få bada i badkaret man hade i skyltfönstret. PP2 kom dit och omhändertog honom.

Samme man blev arg och högljudd då han inte fick köpa cigg i lokalen bredvid. PP2 förklarade att Friskis & Svettis inte säljer tobak.

1(2) En bilist blev arg då en annan bilist tutade på honom. Han gick då ut och slog sönder den andres bilruta.

2(2) Hans flickvän lämnade då bilen till fots med frågan: "är du helt sjuk i huvudet?". PP2 har svaret och svaret är: "förmodligen"!

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte riktigt var jag skulle posta den här, men för de som inte visste så har Boxxy gjort ett par fler filmer på senaste.

Tyvärr tycker jag att hon känns lite för tillgjord här. :(

Edit: Och så när jag ändå tagit upp Boxxy, asskön låt:

w00t_1181130_0.gif

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte riktigt var jag skulle posta den här, men för de som inte visste så har Boxxy gjort ett par fler filmer på senaste.

Ugh.. Vem orkar egentligen sitta och lyssna på henne? Jag får panikkänslor av att höra henne prata.

Hon är söt dock, en trasa i käften bara så är det fritt fram. :D

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w00t_1181130_0.gif

Hon ser ut som ett av mina ex, gillas skarpt!

För övrigt, jag tvivlar på att hon är en människa, hon är mer som en ekorre på uppåt-tjack... Cute, though :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

laugh_1182782_1.gif

Hahaha! Jävlar vad många guldkommentarer det finns till den där videon! :lol:

0 to Brown Trousers in 2.5 seconds !

lol I thought he was going really fast until i saw the guy walk past at 0:05

look mom, no hands, no hands !

Betcha his hemmorhoids disappeared up into his colon.

Bara för att ta några exempel. :D

-------------------

Fuskedit:

A5VMv_1212732_1.gif

Riktig edit:

:lol: :lol: :lol:

Zndd7_1212732_2.gif

Redigerad av eXotic
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D

Inte första gången jag ser den, jag tycker den är storslagen - nästan musikalnivå. Jag hade inte tänkt på att Tetris är en snillrik metafor av Sovjet och kommunismen. Målet är att försöka ordna perfekta, raka och prydliga rader av de fallande klossarna - ungefär som i det kommunistiska idealsamhället där allt klaffar och fungerar. I början är det lätt att planera klossarnas placering och allt går bra - men eftersom man kan själv inte kan påverka vilka klossar man får kommer det inom kort att uppstå luckor och problem i ens "samhällsarrangemang". Mot slutet faller klossarna allt snabbare och antalet problem växer, man förlorar kontrollen och till sist brakar hela systemet samman.

Mycket rolig men en aning långdragen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor