Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Haha skrattade högt när jag läste detta :lol: :

Skulle till: Fru "Karin"

Gick istället till: Sonens flickvän "Alexandra"

SMS: Hej älskling, förlåt om jag varit ett svin mot dig senaste månaderna, haft fullt upp på jobbet, jag vet att det inte är en ursäkt. Du ska veta att jag tänker på dig och gick nyss in på toaletten på mitt kontor och roade mig själv med filmen vi spela in för några år sedan. Du kommer ihåg hur kul vi hade... Ungarna hade precis tagit studenten och var bortresta och vi upptäckte oss själva på nytt. Jag vill bara säga att jag vill känna så igen. Älskar dig mer än annat.

Svar: Jag håller på att skratta ihjäl mig här med mina vänner, din son sitter HÄR och just läst smset. Citat från din son" Pappa du är en snuskgubbe, lycka till med morsan, MEN FÖR I HELVETE INGA MER PORRFILMER" sköt om dig.

Förklaring: Mitt hjärta började slå som bara den, först tänkte jag vad i helvete snackar hon om. Då börjar jag tänka efter och ser att jag hade skickat smset till sonens flickvän. Nu vet både hon och sonen vår hemlighet . Om frugan fick reda på det här skulle hon gå i taket och förmodligen lämna mig.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor