kicken Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Fast Food Rap detta är hur man har lite kul samtidigt som man beställer från McDonalds Haha Man förstår ju vad dom säger också Edit: Ny sida Får väl lägga hit nått roligt klipp..... Vattensäng Redigerad 2 mars, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Haha Ojdå, det var ju ganska likt. Eller kanske.... inte... eller.. nä. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Inte direkt roligt, men... ...Schweiz invaderar Lichtenstein! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Kolla vad jag hittade på Tradera! *Något för den händige* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Höhö, junkyard alltså. Det roliga är både deras slogan och ja, resten får ni väl fatta själva. EDIT: Glömde bilden^^ Redigerad 3 mars, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Höhö, junkyard alltså. Det roliga är både deras slogan och ja, resten får ni väl fatta själva. EDIT: Glömde bilden^^ Ja den är klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Kvinna sålde barn för bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Hahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Hahahahahaha! Underbara minnen .. första bitpopen jag hörde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Detta underhöll i alla fall mig i några sekunder: <Octane> I was once watching this documentary on Discovery channel. <Octane> They had this Asian family cooking scorpions. <Octane> The reporter asked one of the family members, "what does it taste like?" <Octane> The family member responded, "tastes like penguin". Reason for edit: Jävla problem med formatering forumet har numera. Usch. Redigerad 3 mars, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Johanneous. säger (01:44): <zyrowan> when I have a fiance <zyrowan> I'm going to get "Will you marry me?" tatooed on the back of my balls <zyrowan> and talk her into a rim job <zyrowan> it'll be soo romantic Jordgubbstönten. säger (01:46): Okej.. Johanneous. säger (01:46): Ska vi fortfarandegifta oss? O_< Jordgubbstönten. säger (01:49): O.o Jordgubbstönten. säger (01:49): Är det du som är "zyrowan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Donald Duck får en avsugning... Skojsigt på Halo med Xbox Live... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Sprutade mjölk över hela datorskärmen <Netto> idag på syrrans sommarjobb <Netto> dom har typ ett ställe där barn kan måla ansiktet <Netto> jobbet är på junibacken alltså <Netto> och <Netto> då var det en unge som höll på att måla facet där <Netto> och morsan sa "ååh va fin du blir, kan inte mamma få en puss?" <Netto> och det var massa folk där <Netto> då säger ungen med sur röst <Netto> "näe, du hade ju pappas snopp i munnen imorse" Redigerad 4 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Sprutade mjölk över hela datorskärmen <Netto> idag på syrrans sommarjobb <Netto> dom har typ ett ställe där barn kan måla ansiktet <Netto> jobbet är på junibacken alltså <Netto> och <Netto> då var det en unge som höll på att måla facet där <Netto> och morsan sa "ååh va fin du blir, kan inte mamma få en puss?" <Netto> och det var massa folk där <Netto> då säger ungen med sur röst <Netto> "näe, du hade ju pappas snopp i munnen imorse" Gaahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Sprutade mjölk över hela datorskärmen <Netto> idag på syrrans sommarjobb <Netto> dom har typ ett ställe där barn kan måla ansiktet <Netto> jobbet är på junibacken alltså <Netto> och <Netto> då var det en unge som höll på att måla facet där <Netto> och morsan sa "ååh va fin du blir, kan inte mamma få en puss?" <Netto> och det var massa folk där <Netto> då säger ungen med sur röst <Netto> "näe, du hade ju pappas snopp i munnen imorse" Sjuk morsa som gör sådär framför sin unge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) kvack> aah! jag snöt mig... och pappret gick sönder. och... snor överallt! <kvack> såg ut som en jävla bukakkefest i knät på mig +<plerri_> Min kompis spydde blod? på en fest så man ringde efter ambulansen. Ambulansen kom och hämtade honom mot hans vilja och det slutade med att han blev magpumpad. Jag var den enda på festen som visste att det var jordgubbar och när han bad och bönade att jag skulle säga som det var höll jag tyst och sa att jag inget visste. Skälet var att jag ville knulla hans tjej, vilket jag gjorde. <cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ? <Zaq> shot <cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum (@Thylon) <[skekraft]Johann> är det non som har crack till tiger woods 2005? (@Thylon) bara för att han är mörkhyad (@Thylon) liiite rasistiskt eller vad <Skalk> som när jag skulle sätta på musik i simhallen åt särskolan <Skalk> satte på den skivan som va i <WESTERNHJALTEN> kan nästan tänka mig det här... <Skalk> å när jag kommer ut i simhallen igen så strömma "HEJSAN ALLA CP-BARN, RULLSTOL RULLSTOL HELA DAN" <WESTERNHJALTEN> hahahahaha <Skalk> ut ur högtalarna <Skalk> ... <WESTERNHJALTEN> det var inte dåligt du haha <Skalk> glömde att jag hade städat kvällen innan å lyssnat på musik =) Natthumor på sista Redigerad 4 mars, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 <Skalk> som när jag skulle sätta på musik i simhallen åt särskolan <Skalk> satte på den skivan som va i <WESTERNHJALTEN> kan nästan tänka mig det här... <Skalk> å när jag kommer ut i simhallen igen så strömma "HEJSAN ALLA CP-BARN, RULLSTOL RULLSTOL HELA DAN" <WESTERNHJALTEN> hahahahaha <Skalk> ut ur högtalarna <Skalk> ... <WESTERNHJALTEN> det var inte dåligt du haha <Skalk> glömde att jag hade städat kvällen innan å lyssnat på musik =) Natthumor på sista Läst den förut, det behöver int eva natt för att den ska va kul xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Sprutade mjölk över hela datorskärmen <Netto> idag på syrrans sommarjobb <Netto> dom har typ ett ställe där barn kan måla ansiktet <Netto> jobbet är på junibacken alltså <Netto> och <Netto> då var det en unge som höll på att måla facet där <Netto> och morsan sa "ååh va fin du blir, kan inte mamma få en puss?" <Netto> och det var massa folk där <Netto> då säger ungen med sur röst <Netto> "näe, du hade ju pappas snopp i munnen imorse" Fy vad gammal den va. Men den är lite små rolig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts