Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

En zigenare kommer hem till sin fru. Frun sitter på en stol och ser allvarlig ut. "Vad står på?" undrar mannen. "Jag tror jag är gravid" svarar kvinnan. "Va? Hur kan du vara så säker på det?" säger mannen. "Jo, för när jag stog och tvättade mig mellan benen i morse kom det ut en hand och snodde tvålen"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wtf!! :o

Antingen fake, eller en sjukt gubbsjuk lärare. Även om det var sant och hon menade sitt stavfel var han inte direkt smidig. "Det där får vi prata om en annan gång, stanna kvar efter lektionen imorgon" eller nåt hade ju varit mycket bättre än att säga "OWJÄH, LETS PÖK!!" :mellow:

Eller så är han väldigt van att få såna erbjudande :P

Rutinsms typ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wtf!! :o

Antingen fake, eller en sjukt gubbsjuk lärare. Även om det var sant och hon menade sitt stavfel var han inte direkt smidig. "Det där får vi prata om en annan gång, stanna kvar efter lektionen imorgon" eller nåt hade ju varit mycket bättre än att säga "OWJÄH, LETS PÖK!!" :mellow:

Haha, jag vet inte med dig, men när tjejer säger till mig att dom vill ha sex brukar jag inte behöva "play it cool".
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag vet inte med dig, men när tjejer säger till mig att dom vill ha sex brukar jag inte behöva "play it cool".

Inte jag heller, men då är jag heller varken lärare eller betydligt äldre än den andra. Ett sånt där sms hade lätt kunnat kosta honom jobbet, en fet stämning och kanske till och med fängelse om det gick illa i rätten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag heller, men då är jag heller varken lärare eller betydligt äldre än den andra. Ett sånt där sms hade lätt kunnat kosta honom jobbet, en fet stämning och kanske till och med fängelse om det gick illa i rätten.
Självfallet skojade jag. Självfallet är den fake. Inte ens lärarna i Boston Public var så på.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor