Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Rätt märklitt dö! Va ju flera ååar sen den las upp också.

Ja jägarns, nog snackar man såhääar lite dåå å dååa fastän man säger att man inte gjört. :D

Internetvän: "Pratar du bred östgötska?"

Själv: "Näe, det skulle jag inte vilja påstå."

*möts upp*

Själv: "Hej, hej!"

Internetvän: "HAHA, gör du ju visst!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om ni minns, men nyligen så polisanmäldes hon för detta. Det var min systerdotter hon anklagade för hela skiten :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om ni minns, men nyligen så polisanmäldes hon för detta. Det var min systerdotter hon anklagade för hela skiten :D

Vad är det som har hänt?

Följer inte bloggar. Carolin, är det din systers dotter?

Sianas post: Kissy elelr vad hon heter verkar vara helt skruvad. Snacka om att hon har hybris. Hoppas hon torskar dit fett. Hon kommer att vara helt slut efter det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det redan för sent?
Varför skulle det vara för sent?

The World Health Organization defines normal term for delivery as between 37 weeks and 42 weeks.

Ska du hinna med en normal födsel av den snabbare varianten har du idag torsdag och imorgon fredag på dig att befruktas. Då kan barnet komma den 10e eller 11e november. Alla andra alternativ ger antingen en "för sen" födsel (i förhållande till spelsläppet), eller en för tidig = onormal (och ev. farlig) födsel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor