Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Surfade i en annan flik när det hände, men hörde och flippade över direkt och såg konversationen direkt efter. Vad hände när kameran slutat rulla? Hur tog du dig ur det hela?

Alltså, hahaha!

Det slutade ju som du såg med att alla samlades i en klunga runt mig. Saken var när jag stoppade inspelningen att den direkt började ladda upp materialet på internet och jag ville ju verkligen inte avbryta uppladdningen utan få upp det. Så jag stoppade ner iphonen direkt i fickan och började dra mig ur konversationen.

Saken var att deras pojkvänner ständigt frågade "did you film it?", "did you record it?", "rewind it now", "delete it" medan jag hade min iphone i fickan som laddade upp allting. Så jag började artigt fråga om de visste vad "streaming" innebar och menade att det inte kommer att laddas upp någonstans. Jag sade även att jag inte var känd och att bara två stycken satt och kollade på det.

Efter att ha pratat i fem minuter lyckades de tro på mig och jag kunde gå iväg. Problemet var bara att tjejerna sprang ikapp mig och frågade om de kunde se på filmen varpå jag än en gång sa att det klippet existerar inte längre. Sedan sprang deras polare ikapp mig och insisterade på att jag skulle visa hur det gick till. Så jag fick dra en demonstration hur jag kom och filmade tjejerna (ni vet som Efterlyst gör när de ska iscensätta hur brott gick till). Efter det tog jag upp min iphone, såg att uppladdningen var klar och visade appen för dem.

Efter mycket tjafs lyckades de tro på mig och sa hejdå med ett enkelt "get the fuck out of here" och "never do that again you understand?". Sedan gick jag min väg.

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor