Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Läskigt...

Tur att Alliansen vann valet och att det extremt höga skattetrycket kommer sänkas... och när folket inser att de har mer pengar i plånboken slipper vi förhoppningsvis både sossar och zombies.

Grotesco verkar faktiskt roligt; det måste vara ett av de få program som driver med vänstern (både Sossezombies och LAS).

Alliansen får ta och göra rejäla sänkningar någon gång. En vanlig person tjänar faktiskt inte på Alliansen politik, de har visserligen sänkte skatten igenom jobbskatteavdrag men de har också höjt bensinskatten. De kommer i framtiden att höja alkoholskatten.

"Folk ska arbeta inte supa"- Anders Borg (Det är humor att han tycker så)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läskigt...

Tur att Alliansen vann valet och att det extremt höga skattetrycket kommer sänkas... och när folket inser att de har mer pengar i plånboken slipper vi förhoppningsvis både sossar och zombies.

Grotesco verkar faktiskt roligt; det måste vara ett av de få program som driver med vänstern (både Sossezombies och LAS).

För det är det som räknas. yes_1119563_0.gif

De driver med högern också, ifall det undgick dig.

Han menade nog att det var det enda programmet som drev med vänstern medan det ganska friskt drivs med högern lite här och var. Så tolkade jag det.

Absolut.

Precis! Du tolkade det helt rätt!

Alliansen får ta och göra rejäla sänkningar någon gång. En vanlig person tjänar faktiskt inte på Alliansen politik, de har visserligen sänkte skatten igenom jobbskatteavdrag men de har också höjt bensinskatten. De kommer i framtiden att höja alkoholskatten.

"Folk ska arbeta inte supa"- Anders Borg (Det är humor att han tycker så)

Nu tycker jag vi håller oss till humor, grabbar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag älskar Lerkot och hans tokerier i vanliga fall men den här videon är ju bara för underbar :D

"Then I realized that you could COLLIDE with the fishes! [...] The game doesn't have any other purpose [...] I think this game is one of the most underrated games in history"

Citatspruta som alltid.

-----------------

EDIT:

Kan väl lika gärna passa på att posta den här tokfransen på samma gång. Kanske bara jag som är konstig nog att uppskatta hela filmen och dess konstigheter, men ingen kan undgå att skratta vid ~00.40

"Press water! Penis water is good!"

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag älskar Lerkot och hans tokerier i vanliga fall men den här videon är ju bara för underbar :D

"Then I realized that you could COLLIDE with the fishes! [...] The game doesn't have any other purpose [...] I think this game is one of the most underrated games in history"

Citatspruta som alltid.

Åh, Lerkot! Det var längesen! Älskar hans recension av Big Rigs: Over the Road Racing samt hans lilla saga om Pelle Kamelfotsson. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor