Vice. Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 Taskigt, men HAHAHAHHAHAHA http://www.youtube.com/watch?v=-t6avmlqNpo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 (redigerad) http://img14.imageshack.us/img14/9798/rdtnh.jpg http://ircz.de/static/pics/2010/11/12_05_20_05/AIFRi.jpg Vi har ingen WTF-tråd, men om vi hade haft den skulle den här varit ett perfekt WTF-inlägg. Redigerad 23 januari, 2011 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 (redigerad) Vi har ingen WTF-tråd, men om vi hade haft den skulle den här varit ett perfekt WTF-inlägg. -------------------------------- Redigerad 23 januari, 2011 av Wu Zi Mu 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=HbxwvxdlAT4 Redigerad 23 januari, 2011 av Master_812 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 Lille Peter, är på väg för att gå och lägga sig när han hör konstiga ljud från föräldrarnas sovrum. Han öppnar dörren försiktigt och får se pappa liggandes ovanpå mamma idkandes vild sex. Pappa som noterat att sonen står och kikar vänder sig flinande mot honom och gör tummen upp. Peter vänder om och går till sitt rum och lägger sig. Nästa dag när pappan passerar sonens rum hör han stönande och smackande ljud där inifrån. Han öppnar nyfiket och där får han se sonen vilt juckande bakifrån på farmor, vafan gör du ungjävel skriker pappa? Peter tittar svettig upp från älskogen och säger, inte lika kul nu när det är din morsa va?! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 hahaha.. Fy fan va jävla bra. Är det några du känner eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 Lille Peter, är på väg för att gå och lägga sig när han hör konstiga ljud från föräldrarnas sovrum. Han öppnar dörren försiktigt och får se pappa liggandes ovanpå mamma idkandes vild sex. Pappa som noterat att sonen står och kikar vänder sig flinande mot honom och gör tummen upp. Peter vänder om och går till sitt rum och lägger sig. Nästa dag när pappan passerar sonens rum hör han stönande och smackande ljud där inifrån. Han öppnar nyfiket och där får han se sonen vilt juckande bakifrån på farmor, vafan gör du ungjävel skriker pappa? Peter tittar svettig upp från älskogen och säger, inte lika kul nu när det är din morsa va?! AHAHAHA! Den där var skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 (redigerad) hahaha.. Fy fan va jävla bra. Är det några du känner eller nåt sånt? Nope, men kul var det Btw, subscriba till dem Redigerad 24 januari, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Hahahaha, Steve är fan den bästa stand-up-komikern någonsin, när jag såg det här klippet för typ två år sen så höll jag på att dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Oh gosh, satt på jobbet och kollade den. Kollegorna undrade vad fan jag sitter och fnissar åt, så länkade jag på facebook åt dem. 5 minuter senare sitter dem och asgarvar. Monday morning! ------------------------- http://www.newvegasnexus.com/imageshare/images/972816-1294942176.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 (redigerad) Min nya favoritkomiker! Rå, hård och jävligt heavy metal! "Jag vill inte vara stereotypisk, men ni ser ut att gilla hip-hop THEY FUCK MEN! :lol: Redigerad 24 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Den här tycker jag allt jag fick till på facebook precis 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Den här tycker jag allt jag fick till på facebook precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Den här tycker jag allt jag fick till på facebook precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Den här tycker jag allt jag fick till på facebook precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Den här tycker jag allt jag fick till på facebook precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 (redigerad) Print screen? Redigerad 25 januari, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts