Wu Zi Mu Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 (redigerad) Haha, men vafan? Tog folk så illa upp? Det hör ju till lite att komma fram till om saker är fake eller inte, håller du inte med mig? http://www.gtasajten.com/humortraaden-40865/page__st__15320__p__1165443#entry1165443 http://www.gtasajten.com/humortraaden-40865/page__st__14280__p__1139007#entry1139007 Lugna sig, jag syftade inte på dig min vän Jag tänkte mest på varenda stolle på YouTube som drar "fake and gay" hela tiden Och för att undvika offt: Redigerad 19 januari, 2011 av Wu Zi Mu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Nej men lätt fake, klart det på bilden inte stämmer. q7C53v5_H8Y Jag sitter här och gapskrattar! Inte ens på 80-talet kan man väl ha blivit skrämd av det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Anyway, färdigbråkat, nu tar vi och postar roliga grejer igen..! Aningen old kanske men men. Jag har försökt fatta den sedan du postade men jag klurar inte ur den. hur skall den tolkas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Fattar inte heller Gandalf-bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Jag har försökt fatta den sedan du postade men jag klurar inte ur den. hur skall den tolkas? Fattar inte heller Gandalf-bilden. Allt är bara ett överdrivet skämt emot konspirationsteoretiker (heter det så?) Alltså att folk kan gå långa omvägar för att hitta mönster som gör att de kan koppla den ena till det andra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 http://lolsnaps.com/upload_images/real/1188.jpg ... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Jag har försökt fatta den sedan du postade men jag klurar inte ur den. hur skall den tolkas? Det är en ny teori att Gandalf låg bakom terroristattackerna på WTC 9/11. Myndigheterna har gjort allt i sin makt för att dölja det, men i slutändan ska sanningen fram! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Har sett den för, men den är fortfarande lika jävla bra! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 http://lolpics.se/pics/2262.jpg Spriiiiiid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Det är en ny teori att Gandalf låg bakom terroristattackerna på WTC 9/11. Myndigheterna har gjort allt i sin makt för att dölja det, men i slutändan ska sanningen fram! Skulle stickkontakten med peruk likna gandalf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Skulle stickkontakten med peruk likna gandalf? Men seriöst Vice för fan.. Det roliga med bilden är att dom tar 9/11 och får det till Gandalf, en såkallad parodi på alla konspirationsteorier där folk försöker lista ut något som inte finns genom att lägga ihop saker, dom säger "Men vänta nu, om det var såhär och såhär den här dagen så måste det betyda att det är SÅHÄR" 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 24. 2 + 4 = 6. 6 tre gånger är 666. Alltså har mobiloperatören 3 och Jack Bauer en satanistsekt ihop! Oh noes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Men seriöst Vice för fan.. Det roliga med bilden är att dom tar 9/11 och får det till Gandalf, en såkallad parodi på alla konspirationsteorier där folk försöker lista ut något som inte finns genom att lägga ihop saker, dom säger "Men vänta nu, om det var såhär och såhär den här dagen så måste det betyda att det är SÅHÄR" Alltså finns det inget roligt med bilden... HADE man kunnat koppla Gandalf till 9/11 så hade man kunna skratta åt det eftersom det visar att man kan hitta kopplingar med allt. I det här fallet kopplas det inte ihop och det finns ingen poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Alltså finns det inget roligt med bilden... HADE man kunnat koppla Gandalf till 9/11 så hade man kunna skratta åt det eftersom det visar att man kan hitta kopplingar med allt. I det här fallet kopplas det inte ihop och det finns ingen poäng. Men för i helvete. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Alltså finns det inget roligt med bilden... HADE man kunnat koppla Gandalf till 9/11 så hade man kunna skratta åt det eftersom det visar att man kan hitta kopplingar med allt. I det här fallet kopplas det inte ihop och det finns ingen poäng. ... Vilket ju är hela poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Alltså finns det inget roligt med bilden... HADE man kunnat koppla Gandalf till 9/11 så hade man kunna skratta åt det eftersom det visar att man kan hitta kopplingar med allt. I det här fallet kopplas det inte ihop och det finns ingen poäng. Sluta, seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 (redigerad) Sluta, seriöst! Sluta ni istället. DU postar en bild som är helt poänglös, som du vill att man skall skratta åt. Och när man nämner det uppenbara blir ni förbannade. FATTAR ni inte det uppenbara i det här? OM det hade funnits en koppling mellan Gandalf och 9/11, DÅ hade det varit kul. Eftersom man då förlöjligar konspirationsteorierna... Men nu finns det inte det och då är det inte roligt. Denna är lika rolig! ÅH GUD JAG DÖR AV SKRATT! Visst är den rolig? :lol: :lol: Redigerad 20 januari, 2011 av Vice. 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts