Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Haha, men vafan? Tog folk så illa upp? Det hör ju till lite att komma fram till om saker är fake eller inte, håller du inte med mig?

http://www.gtasajten.com/humortraaden-40865/page__st__15320__p__1165443#entry1165443

http://www.gtasajten.com/humortraaden-40865/page__st__14280__p__1139007#entry1139007

Lugna sig, jag syftade inte på dig min vän :)

Jag tänkte mest på varenda stolle på YouTube som drar "fake and gay" hela tiden ;)

Och för att undvika offt:

Redigerad av Wu Zi Mu
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har försökt fatta den sedan du postade men jag klurar inte ur den. hur skall den tolkas?

Fattar inte heller Gandalf-bilden.sad_1182040_0.gif

Allt är bara ett överdrivet skämt emot konspirationsteoretiker (heter det så?)

Alltså att folk kan gå långa omvägar för att hitta mönster som gör att de kan koppla den ena till det andra.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle stickkontakten med peruk likna gandalf?

Men seriöst Vice för fan..

Det roliga med bilden är att dom tar 9/11 och får det till Gandalf, en såkallad parodi på alla konspirationsteorier där folk försöker lista ut något som inte finns genom att lägga ihop saker, dom säger "Men vänta nu, om det var såhär och såhär den här dagen så måste det betyda att det är SÅHÄR"

• Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men seriöst Vice för fan..

Det roliga med bilden är att dom tar 9/11 och får det till Gandalf, en såkallad parodi på alla konspirationsteorier där folk försöker lista ut något som inte finns genom att lägga ihop saker, dom säger "Men vänta nu, om det var såhär och såhär den här dagen så måste det betyda att det är SÅHÄR"

Alltså finns det inget roligt med bilden...

HADE man kunnat koppla Gandalf till 9/11 så hade man kunna skratta åt det eftersom det visar att man kan hitta kopplingar med allt. I det här fallet kopplas det inte ihop och det finns ingen poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta, seriöst!

Sluta ni istället.

DU postar en bild som är helt poänglös, som du vill att man skall skratta åt.

Och när man nämner det uppenbara blir ni förbannade.

FATTAR ni inte det uppenbara i det här?

OM det hade funnits en koppling mellan Gandalf och 9/11, DÅ hade det varit kul. Eftersom man då förlöjligar konspirationsteorierna...

Men nu finns det inte det och då är det inte roligt.

Denna är lika rolig! ÅH GUD JAG DÖR AV SKRATT! Visst är den rolig? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

bvvbjdscs.jpg

Redigerad av Vice.
  • Gilla 9
Länk till kommentar
Dela på andra sidor