Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag fattar inte ! :confused:

Inception!

En av karaktärerna använder en sådan för att kunna se om han är i en dröm eller inte.

spinning-top-inception_1198611_0.png

Edit: Och ja, bilden föreställer Martin Luther King. "I have a dream" är ju hans kända tal.

Inception handlar om drömmar i drömmar. A dream within a dream.

Redigerad av RavenE
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.c...player_embedded

Värsta överreaktionen någonsin?

Det är en rolig film, fast jag är rätt säker på att den är fejk..

"Kameratexten" ser väldigt tillagd ut, jag tror inte en skärm reagerar sådär om den får en hård smäll (jag tror det är väldigt svårt att penetrera en skärm bara sådär, dessutom måste skärmen typ vara fastspikad i skrivbordet för att inte flyga bakåt när han slår den), och skärmen ser inte ens äkta ut. Alltså, det ser ut som att de har lagt på bilderna i efterhand och bara byggt någon skärm själva. Trots att skärmen blir väldigt ljus så blir hans ansikte inte ljusare, osv osv. Förlåt om jag är partypooper!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en rolig film, fast jag är rätt säker på att den är fejk..

"Kameratexten" ser väldigt tillagd ut, jag tror inte en skärm reagerar sådär om den får en hård smäll (jag tror det är väldigt svårt att penetrera en skärm bara sådär, dessutom måste skärmen typ vara fastspikad i skrivbordet för att inte flyga bakåt när han slår den), och skärmen ser inte ens äkta ut. Alltså, det ser ut som att de har lagt på bilderna i efterhand och bara byggt någon skärm själva. Trots att skärmen blir väldigt ljus så blir hans ansikte inte ljusare, osv osv. Förlåt om jag är partypooper!

Alla komedifilmer (och filmer i helhet) är också fake, med manus och skådespelare, men det stoppar inte dom från att vara sprängfyllda med humor, right? Så låt det roliga elementen finnas kvar i internetfilmer också, vare sig de är fake eller äkta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla komedifilmer (och filmer i helhet) är också fake, med manus och skådespelare, men det stoppar inte dom från att vara sprängfyllda med humor, right? Så låt det roliga elementen finnas kvar i internetfilmer också, vare sig de är fake eller äkta.

Jag skrev ju att den var rolig?

Står i beskrivningen att den är fake. D'uh!

Men azzå vem läser dem?! w00t_1181130_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blivit sjukt poppis att diskutera vare sig det är fake eller inte..

Haha, men vafan? Tog folk så illa upp? Det hör ju till lite att komma fram till om saker är fake eller inte, håller du inte med mig?

http://www.gtasajten.com/humortraaden-40865/page__st__15320__p__1165443#entry1165443

http://www.gtasajten.com/humortraaden-40865/page__st__14280__p__1139007#entry1139007

naughty_1182473_1.gif

Anyway, färdigbråkat, nu tar vi och postar roliga grejer igen..!

1295460942572[1].png

Aningen old kanske men men.

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor