Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Kan med största sannolikhet bero på att jag suttit uppe hela natten, men när jag såg den här videon och sen läste kommentaren nedan, så kunde jag fan inte hålla mig för skratt.biggrin_1182204_0.gif

Spoiler
the Asian guy sounds like he just discovered the cure for cancer.

"I am gonna play minecraft on it! :D and get blocks on the keyboard xD"

Fuck yeaahhhh!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab; var hittar du alla dina roliga bilder?

På reddit: http://www.reddit.com/r/fffffffuuuuuuuuuuuu/

Fast så gott som alla topprankade poster hamnar på den här Twitter-sidan, och det är den jag följer slaviskt.

http://twitter.com/f7u12

Tack för de sidorna, har faktiskt glömt bort dem efter att jag började hänga på reddit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Skaparna av Småstadsliv kommer från min hemby :D

Fakeedit: Fast du fick väl antagligen länken av EuN så det visste du säkert redan.

Haha, tyvärr! En vän till mig från lumpen visade mig Småstadsliv lite snabbt en kväll i logementet och så kom jag att tänka på det tidigare idag och har suttit och kollat lite. Skönt är det!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tyvärr! En vän till mig från lumpen visade mig Småstadsliv lite snabbt en kväll i logementet och så kom jag att tänka på det tidigare idag och har suttit och kollat lite. Skönt är det!

Det bästa är ju att allting passar så otroligt bra in på varenda småstad som finns även om dialekten kanske passar speciellt bra in på ett specifikt område. De är inte proffs, men som du sa: "skönt är det"! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, igenkänningshumor :lol:

Blä, kommer ihåg tiden när jag spelade Maplestory. Kunde vara mitt i mellan att sova och vara vaken och jag såg som små videosnuttar på bara någon sekund när min gubbe sprang runt. Pågick i någon halvtimme åt gången men återkom alltid några gånger varje natt i säkert två veckor. Hur jobbigt som helst.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blä, kommer ihåg tiden när jag spelade Maplestory. Kunde vara mitt i mellan att sova och vara vaken och jag såg som små videosnuttar på bara någon sekund när min gubbe sprang runt. Pågick i någon halvtimme åt gången men återkom alltid några gånger varje natt i säkert två veckor. Hur jobbigt som helst.

This.

Det fick mig att sluta raida i WoW ett tag, jävligt irriterande att raida Zul'Gurub om och om igen i huvudet :cry: Hänt några gånger med andra spel också, ugh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor