Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Kan se det roliga i att de försöker skoja lite för att muntra upp vardagen men nästa gång kanske det inte är lika roligt. ^_^

*granat droppas på golvet* "Hehe, Pete. That joke is getting ol... BOOOM!"

Tänkte ungefär samma sak. Blev övertygad till humorn i det hela genom detta inlägg

All you people bitching about this.. Why don't you try being in a war zone where everything is serious all the time... It might have been fucked up for you, but to them it was all in good fun... If you wanna bitch about every little prank or trick you might as well start at home and with yourself.

Extremefighters

...men man får ju hoppas att de säger att det fan inte får hända igen, när de pustat ut :P

Samtidigt...

Pranks can be cool, but if this happened in a warzone, the last thing i'd want is some jackass fkn around dropping a fake nade--already enough stressful shit going on. Plus, if the driver shit himself and wrecked the humvee or put it in a canal and killed someone - not so funny then. Let me tell ya, more guys are killed in noncombat related accidents than KIA.

acebongboy

...och jag har kollat på videon massa gånger för att se vem som gör vad. Bilen står still på en parkering, annars hade det varit rätt fucked up.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör du efter att du slickat den lenaste fittan i världen?

Spoiler
Stoppar tillbaka den i barnvagnen.

Den där drog jag för nån månad sen! Den är grym!

---------------------------------------------------

Vad är likheten mellan en neger och en traktor?

Båda jobbar bäst i kedjor

För et som inte fattar: http://www.wallingfords.com/aquiline/images/cut_image.jpg

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dr-dr_1197107_0.jpg

Jag förstår inte riktigt. Balls är ju inte likt back, varken på tangentbord eller via numerisk stavning. Att T9 (Vad det nu än heter nu för tiden) skulle stava till balls är osannolikt med tanke på att man dels trycker på olika knappar och dels är det olika många bokstäver i orden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte riktigt. Balls är ju inte likt back, varken på tangentbord eller via numerisk stavning. Att T9 (Vad det nu än heter nu för tiden) skulle stava till balls är osannolikt med tanke på att man dels trycker på olika knappar och dels är det olika många bokstäver i orden.

iPhonens autokorrigering är ganska rolig faktiskt, den föreslår de mest udda orden ibland.

Att det är olika många bokstäver i orden spelar ingen roll har jag märkt. Om jag ska skriva ett ord på 5 bokstäver och skriver en bokstav fel så kan telefonen föreslå ett ord på 8 bokstäver ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor