Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Kollade igenom alla och även fast jag varit uppe sen 17:30 så brukar jag faktiskt garva ihjäl mig för allt. Men dom där gav inte ens ett smil :confused:

Jaha, det var ju tråkigt. Är det något jag gjort, eller varför är folk helt plötsligt så spydiga mot mig när jag länkar saker?

---

"N0bodyyy" har gjort tre kompilationer av Win, Fail och Luck under 2010. Vet inte om de länkats förut... Tyckte de var rätt underhållande.

http://www.youtube.com/watch?v=3htU3NTqMQs

• Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, det var ju tråkigt. Är det något jag gjort, eller varför är folk helt plötsligt så spydiga mot mig när jag länkar saker?

Alltså, det är liksom lite dålig nätetikett att länka till sin polares grejer under förevändningen att det är något man genuint vill dela med sig av. Ungefär som när folk länkar till sina polares band i Musiktips och skriver "Jäklar, lyssna på det här bandets nya låt, asgrym".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, det är liksom lite dålig nätetikett att länka till sin polares grejer under förevändningen att det är något man genuint vill dela med sig av. Ungefär som när folk länkar till sina polares band i Musiktips och skriver "Jäklar, lyssna på det här bandets nya låt, asgrym".

Äsch, sluta larva dig. Allt jag skrev var att några av dem var lite småroliga och det var även min genuina åsikt. Det är väl inte konstigt att man vill dela med sig av sådant som ens bekanta gör heller?

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor