Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Estland<3

http://www.reporter.ee/2011/01/01/kumminukus-pettunud-klient-kurtis-seksipoes-oma-hada/

Bakgrund: Killen som blir intervjuad är besviken över sitt köp av en barbara. Han säger att tjejen på paketet inte liknar barbaratjejen. TV-reportern och snubben går således tillbaka till butiken och kräver pengarna tillbaka.

Klassiska scener i mitten av klippet när butiksägaren lackar ur och säger "jag tänker inte ta tillbaka en sönderknullad jävla barbara" :D

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, fyfan vad bra den var! Äntligen nåt som är riktigt vidrigt och riktigt roligt, plus för det!

För att hålla mig on-topic, presenterar jag

årets första malmöbaby

Äntligen någon som uppskattar ett sjukt skämt!

För er som kryper ihop i fosterställning så fort ordet "kuk" nämns kommer här ett lite snällare skämt:

"Knock knock."

"Who's there?"

"Dave."

"Dave who?"

Dave holds back tears as he realises his mother's Alzheimer's is getting worse.

Edit: Fosterställning, heheh

Redigerad av Renard
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, inget. Kändes bara konstigt att du spontant skulle proppsa någon randoms Stenmark och C&H-rippoff så jag antog att det var någon kompis till dig som gjort den.

Det stämmer, det är en kille från högskolan som satt upp några strippar i salarna, tyckte de var småroliga så jag kände för att länka dem här!

Forgotten 80s Nintendo Games happy_1182248_0.gif

http://www.collegehumor.com/video:1944849

Länk till kommentar
Dela på andra sidor