Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag älskar sådana där hittepå-facebookfeeds, någon som vet var man kan hitta fler?

Jag försökte mig på att göra en själv, men satan vad tid det tog. Blev rätt rejält mycket kortare än tänkt. happy_1182248_0.gif

Hey! Starta en tråd i lougen där vi bygger en riktigt lång sådan, Gtasajten-edition! Finns riktigt mycket att fylla på den med, gör man det med all gtasajten-historia kan det bli riktigt nice! Ett till sätt att bevara minnen från Gtasajten! :bigsmile: Kanske passar som lek, fylla på den med en ny händelse och det måste vara i rätt ordning? :thumbs-up:

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hey! Starta en tråd i lougen där vi bygger en riktigt lång sådan, Gtasajten-edition! Finns riktigt mycket att fylla på den med, gör man det med all gtasajten-historia kan det bli riktigt nice! Ett till sätt att bevara minnen från Gtasajten! :bigsmile: Kanske passar som lek, fylla på den med en ny händelse och det måste vara i rätt ordning? :thumbs-up:

Heh, nja en lek tror jag det är svårt att göra det till. En tråd likt GTAsajten-serier hade funkat förstås, men som sagt är de ganska tidskrävande så jag tror folk hade tröttnat rätt fort.

Kul att ni gillade den, förresten :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor