Sniper Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 NOWAI! Epic Sax Guy som 8-Bit! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Jag älskar sådana där hittepå-facebookfeeds, någon som vet var man kan hitta fler? Jag försökte mig på att göra en själv, men satan vad tid det tog. Blev rätt rejält mycket kortare än tänkt. http://data.fuskbugg.se/skogsturken/gtasajten_facebook.jpg 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Jag älskar sådana där hittepå-facebookfeeds, någon som vet var man kan hitta fler? Jag försökte mig på att göra en själv, men satan vad tid det tog. Blev rätt rejält mycket kortare än tänkt. http://data.fuskbugg.se/skogsturken/gtasajten_facebook.jpg Haha! Snyggt jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Jag älskar sådana där hittepå-facebookfeeds, någon som vet var man kan hitta fler? Jag försökte mig på att göra en själv, men satan vad tid det tog. Blev rätt rejält mycket kortare än tänkt. http://data.fuskbugg.se/skogsturken/gtasajten_facebook.jpg Hey! Starta en tråd i lougen där vi bygger en riktigt lång sådan, Gtasajten-edition! Finns riktigt mycket att fylla på den med, gör man det med all gtasajten-historia kan det bli riktigt nice! Ett till sätt att bevara minnen från Gtasajten! Kanske passar som lek, fylla på den med en ny händelse och det måste vara i rätt ordning? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Haha! Den var rolig. Ser gärna fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 "VA" 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 MOAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 (redigerad) Hey! Starta en tråd i lougen där vi bygger en riktigt lång sådan, Gtasajten-edition! Finns riktigt mycket att fylla på den med, gör man det med all gtasajten-historia kan det bli riktigt nice! Ett till sätt att bevara minnen från Gtasajten! Kanske passar som lek, fylla på den med en ny händelse och det måste vara i rätt ordning? Heh, nja en lek tror jag det är svårt att göra det till. En tråd likt GTAsajten-serier hade funkat förstås, men som sagt är de ganska tidskrävande så jag tror folk hade tröttnat rätt fort. Kul att ni gillade den, förresten Redigerad 22 oktober, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Snyggt Siana! GTASajten i ett nötskal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Haha, grym reklam 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Steve Jobs och Bill Gates diskuterar nya Macbook Air: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs783.snc4/66343_447011349817_155592224817_5498841_2279252_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 When you see it you will shit bricks! xD 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 When you see it you will shit bricks! xD Fattar inte? Syftar du på killen som står och fixar micen i bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Fattar inte? Syftar du på killen som står och fixar micen i bakgrunden? Första känslan är väl att det är "ringaren i notredamme" typ, om jag fattat det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Första känslan är väl att det är "ringaren i notredamme" typ, om jag fattat det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 +1. Är inte bilden raka motsatsen till en "when you see it"? WYSI-bilder brukar ju vara nåt man inte ser från början men som vid "avslöjandet" ger bilden nåt väldigt extra. Här är det ju tvärtom: nåt ser skumt ut den första halvsekunden men så ser man gubben bakom och så blev det inte särskilt spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Första känslan är väl att det är "ringaren i notredamme" typ, om jag fattat det rätt. Japp. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 (redigerad) Själv trodde jag att Victoria hade fått någons sorts tumör på ryggen, sen såg jag att det var en flintskallig man. And I was like: Redigerad 23 oktober, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts