Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag såg alla sex delarna nyss, han är extremt rolig. Jag gillar också att han har en röd tråd och återkommer till det han pratat om förut, dock tycker jag inte att slutet är mycket bättre än resten av föreställningen (hela framträdandet är jävligt bra men slutet är inte spektakulärt).

Nej jag håller med. I det här framträdandet så är det visserligen en rätt bra sammanfattning och många inslag från själva framträdandet återkommer.

Men det tidigare har hållit så hög klass så slutet känns inte så speciellt i jämförelse, även fast det är rätt bra. :P

Här är ett annat riktigt bra framträdande, där sammanfattningen egentligen börjar redan vid 5:02 fast det kommer i två tappningar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bevara det svenska kulturarvet!

Bvb_V_FF7VA

Så... så vackert. Så himmelskt graciöst och förtjusande.

First I was :lol: then I was :mellow: and then finally I :(

0egR_2RfDvY

Ryktet säger att han är GOP/TeaParty-installerad. Aja, jag tycker lite synd om killen. Det skulle dock behövas folk som han i den amerikanska kongressen (gärna mer talföra dock); dvs. vanliga människor utan miljoner på banken, lobbygrupps-backup och juristexamen från Yale.

TYT-fan? :naughty:

---

expandv_1186995_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Nej, han färglägger och vill måla varannan, men det visar sig att det är ett ojämnt antal blad. Det är åtminstone på det planet jag känner igen mig i situationen.

Yes, det var så jag tolkade den i alla fall. Fick fundera lite jag med, och sedan när jag förstod så kände jag igen mig som fan. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor