AngryAxel Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Bevara det svenska kulturarvet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Jag såg alla sex delarna nyss, han är extremt rolig. Jag gillar också att han har en röd tråd och återkommer till det han pratat om förut, dock tycker jag inte att slutet är mycket bättre än resten av föreställningen (hela framträdandet är jävligt bra men slutet är inte spektakulärt). Nej jag håller med. I det här framträdandet så är det visserligen en rätt bra sammanfattning och många inslag från själva framträdandet återkommer. Men det tidigare har hållit så hög klass så slutet känns inte så speciellt i jämförelse, även fast det är rätt bra. Här är ett annat riktigt bra framträdande, där sammanfattningen egentligen börjar redan vid 5:02 fast det kommer i två tappningar. http://www.youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Fan, han är awesome! Man kan relatera med en del av det som sägs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 First I was then I was and then finally I 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 De där chilenska gruvarbetarna har blivit så jävla mainstream. Det var bättre när de var mer underground. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 De där chilenska gruvarbetarna har blivit så jävla mainstream. Det var bättre när de var mer underground. Zing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Uppsatt i en polares tvättstuga 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Chill. BR-leksaker 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Blev lite nostalgisk nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Chill. BR-leksaker Geez, fan vad bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 http://emochan.org/src/12813104318303.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Blev lite nostalgisk nu! Vad ska det föreställa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Vad ska det föreställa? "älskar mig, älskar mig inte" där dom orangea bladen är "älskar mig inte" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 "älskar mig, älskar mig inte" där dom orangea bladen är "älskar mig inte" Va? Nej, han färglägger och vill måla varannan, men det visar sig att det är ett ojämnt antal blad. Det är åtminstone på det planet jag känner igen mig i situationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Va? Nej, han färglägger och vill måla varannan, men det visar sig att det är ett ojämnt antal blad. Det är åtminstone på det planet jag känner igen mig i situationen. Haha då är det jag som tänker skumt, jag känner åtminstone igen mig på "älskar, älskar inte" planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Bevara det svenska kulturarvet! Bvb_V_FF7VA Så... så vackert. Så himmelskt graciöst och förtjusande. https://static.flashback.info/img/smilies2/cry.gif First I was then I was and then finally I 0egR_2RfDvY Ryktet säger att han är GOP/TeaParty-installerad. Aja, jag tycker lite synd om killen. Det skulle dock behövas folk som han i den amerikanska kongressen (gärna mer talföra dock); dvs. vanliga människor utan miljoner på banken, lobbygrupps-backup och juristexamen från Yale. TYT-fan? --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Chill. BR-leksaker Tror jag missade det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Tror jag missade det roliga. Hahaha, de har tagit bort det! De sålde hur som helst "LEGO: Värdetransportsrån". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Hahaha, de har tagit bort det! De sålde hur som helst "LEGO: Värdetransportsrån". 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Va? Nej, han färglägger och vill måla varannan, men det visar sig att det är ett ojämnt antal blad. Det är åtminstone på det planet jag känner igen mig i situationen. Yes, det var så jag tolkade den i alla fall. Fick fundera lite jag med, och sedan när jag förstod så kände jag igen mig som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts