Mathias Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) OBS!!! 18+ OBS!! Sexig brud! :'( Edit: Gillar Aftonbladets rubrik; "Sienna dejtar Kate Moss expojkvän" Redigerad 22 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 :'( Edit: Gillar Aftonbladets rubrik; "Sienna dejtar Kate Moss expojkvän" >.> <.< >.> Angående den "sexiga bruden" tror jag den är fake... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Detta är nog nått av det taskigaste och det roligaste jag någonsin sett! Sjuuuuukt elakt skämt! Det var nog det bästa jag har sett på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) <gro> haha, fick precis det roligaste sms-et från en kollega: "hej jag blir sen, inlåst i källaren" <+bonan> blöh <+bonan> nu slocknade allt :< <+bonan> strömavbrott </3 <+bonan> UPS till modem, switch/AP, router samt laptop med batteri <3 <+bonan> ... <+bonan> Nej! <+bonan> Mitt NES <snelkat> värsta supet jag haft var när jag hade bitchslaptävling på en krog med nån okänd brud.. sen in på toa o spy.. polare satte mig i taxi.. var tvungen o stanna taxin 10x på vägen hem för o spy.. kom hem.. kravla ur ur taxin o kasta plånboken på chauffören.. sen bar han in mig.. vaknade nästa dag.. spya i hela sängen <snelkat> det var mysigt <snelkat> sen tvättade jag min kudde.. så sprängdes den i tvättmaskinen... ludd i hela badrummet Edit: <Huttunen> nån cirkussnubbe borde ju testa på stavhopp <Huttunen> ställa den rakt ner på marken och åla sig upp Redigerad 22 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 <Huttunen> nån cirkussnubbe borde ju testa på stavhopp <Huttunen> ställa den rakt ner på marken och åla sig upp Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Svensk rap med Balsam Boys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Tankade en parodi på Vi sitter i ventrilo och spelar lite DotA. Lyrics: (Prat) -Sitter ni här nu i källarn igen och spelar gameboy? -Ja, men.. -Det gör ni ju för fan hela tiden. -Asså, vi tycker faktiskt det är roligt. Kan inte du bara dö, och gå ut härifrån? Gå ut, upp. Fan. -Gå ut? Det är ju för fan min källare. Bort. -Vadå bort? Gå ut själv, nu blev jag arg. Nu är jag arg. -Jamen va fan, bli inte arg nu pojkar. -Hörru, akta så jag inte väcker Teo. -Nä. -Akta dig bara, säger jag. -Nä nä, inte Teo. Han är ju fan sjuk i huvve. -Men hallå, jag tänker faktiskt väcka Teo nu. Sätt på låten. -Nej, nej, nej, nej. (Musik) Vi sitter här i källarn och spelar lite gameboy och lyssnar på en låååt, som ingen vill åååååt. Vi lyssnar på en skitlåt, och gör den lite sämre, så han kan hålla tyyyyst, Basshunter håll tyyyyst. Sluta spela DotA och skaffa dig en flickvän, och skaffa dig ett liiiv, för din musik är skiiit. Vi är inte bättre, men vi är inga lamers. Så snälla börja seee, det är ingen idéééééé. Upprepning ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Tankade en parodi på Vi sitter i ventrilo och spelar lite DotA. Lyrics: (Prat) -Sitter ni här nu i källarn igen och spelar gameboy? -Ja, men.. -Det gör ni ju för fan hela tiden. -Asså, vi tycker faktiskt det är roligt. Kan inte du bara dö, och gå ut härifrån? Gå ut, upp. Fan. -Gå ut? Det är ju för fan min källare. Bort. -Vadå bort? Gå ut själv, nu blev jag arg. Nu är jag arg. -Jamen va fan, bli inte arg nu pojkar. -Hörru, akta så jag inte väcker Teo. -Nä. -Akta dig bara, säger jag. -Nä nä, inte Teo. Han är ju fan sjuk i huvve. -Men hallå, jag tänker faktiskt väcka Teo nu. Sätt på låten. -Nej, nej, nej, nej. (Musik) Vi sitter här i källarn och spelar lite gameboy och lyssnar på en låååt, som ingen vill åååååt. Vi lyssnar på en skitlåt, och gör den lite sämre, så han kan hålla tyyyyst, Basshunter håll tyyyyst. Sluta spela DotA och skaffa dig en flickvän, och skaffa dig ett liiiv, för din musik är skiiit. Vi är inte bättre, men vi är inga lamers. Så snälla börja seee, det är ingen idéééééé. Upprepning ett antal gånger. Lé Bandmask - Vi sitter här i källarn Klockren Basshunter/Daddy DJ-cover. Jag vet att den har ganska många månader på nacken, men jag har inte hittat den i mp3-format förrens nu. (Bara lyssnat på myspace innan) Hur som helst, den är skön som fan (För de som blev sugna på att tanka den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (För de som blev sugna på att tanka den) Aja, det är inte alltid så lätt hålla reda på inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Läskigt Så jävla hemsk blick människan har. Förresten vad kommer den låten från? Känner igen den som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Läskigt Så jävla hemsk blick människan har. Förresten vad kommer den låten från? Känner igen den som fan. The muppets - Mah na ma na. Alltså, the muppet show. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 The muppets - Mah na ma na. Alltså, the muppet show. Åh, den låten är kul. Någon som har den "riktiga" musikvideon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Åh, den låten är kul. Någon som har den "riktiga" musikvideon? Här! Får bli det sista off-topic inlägget, resten via pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 KalleR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 KalleR? OMG vilket garv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Stalin spinnin' Gammal men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Här! Får bli det sista off-topic inlägget, resten via pm. Hahaha tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Mitt skratt framkallade hostattacker! http://1www.snyggast.se/ul/1/6155051.jpg :) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Mitt skratt framkallade hostattacker! http://1www.snyggast.se/ul/1/6155051.jpg Natthumor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) OBS!!! 18+ OBS!! Sexig brud! Oh fuck you, sir. Mitt skratt framkallade hostattacker! http://1www.snyggast.se/ul/1/6155051.jpg :) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Den har dock varit uppe tidigare, typ 2003.. . Ytterligare en klassiker: Redigerad 22 februari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts