Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Gammal, men OMG! :lol:

http://www.home.no/zaver/skoj/dc_log.txt

Lååång text, i stil med "Shut up, I hack you", fast på svenska.

haha... Inte bra det här. Ska undervisa i SFI hela dagen. Kommer med andra ord placera in den där killen i de elever jag har och sitta o hata dem i smyg :/

Men i vilket fall som helst, önskar jag att jag var med om det där live! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha... Inte bra det här. Ska undervisa i SFI hela dagen. Kommer med andra ord placera in den där killen i de elever jag har och sitta o hata dem i smyg :/

Men i vilket fall som helst, önskar jag att jag var med om det där live! :P

Jag har faktiskt varit med om liknande live. Dock på irc och snubben som gjorde det hela måste seriöst varit troll!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt varit med om liknande live. Dock på irc och snubben som gjorde det hela måste seriöst varit troll!

Jag tänkte skriva "obvious troll is obvious" men sen insåg jag att loggen är ända från 2002 och då var datakunskaperna inte alltför stora i landet. Eller, det kan de ha varit, men att trolla var inte lika poppis då så killen i denna logg kan faktiskt ha varit ett riktigt jävla spån :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte skriva "obvious troll is obvious" men sen insåg jag att loggen är ända från 2002 och då var datakunskaperna inte alltför stora i landet. Eller, det kan de ha varit, men att trolla var inte lika poppis då så killen i denna logg kan faktiskt ha varit ett riktigt jävla spån :D

Jag lovar dig, även om vi i dagens läge är rätt erfarna av datorer och internet så finns det fortfarande stjärnor därute som knappt fattar själv vad dom gör!

Det är dom som livar upp internet! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njää, jag tror nog att det fortfarande finns massor med folk där ute som inte vet vart 127.0.0.1 leder.

Det som är roligt är att han hade kunskap nog till att pinga 127.0.0.1, men inte till att fatta skillnaden på sitt externa IP och ett internt IP. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här klippet är inte jätteroligt men passade bäst här.

För alla Jake&Amir-junkies like myself så hittade jag ett jäkligt häftigt klipp som är ifrån början av Jake&Amir, då de fortfarande inte hade satt i sten vem som skulle vara den dumma och vem som skulle vara den smarta... Så här är rollerna ombytta! Väldigt skumt att se!

http://www.youtube.com/watch?v=GHvnduPCpZI

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här klippet är inte jätteroligt men passade bäst här.

För alla Jake&Amir-junkies like myself så hittade jag ett jäkligt häftigt klipp som är ifrån början av Jake&Amir, då de fortfarande inte hade satt i sten vem som skulle vara den dumma och vem som skulle vara den smarta... Så här är rollerna ombytta! Väldigt skumt att se!

http://www.youtube.com/watch?v=GHvnduPCpZI

Wow, det där var.. skumt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte det också men insåg att det va FÖR dumt för att ens vara påhittat.

Njää, jag tror nog att det fortfarande finns massor med folk där ute som inte vet vart 127.0.0.1 leder.

Det som är roligt är att han hade kunskap nog till att pinga 127.0.0.1, men inte till att fatta skillnaden på sitt externa IP och ett internt IP. :P

Han har garanterat googlat (fanns det lika utbrett -02?) fram något "hacking"-verktyg och däri fått en funktion för att pinga IP-adresser. Inget svårt i det. Klarar tom jag av och jag är väldigt noobig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor