Jacker Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Orkade inte gå haha natt humor kanske? aja lite rolig tycker jag den var iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Orkade inte gå haha natt humor kanske? aja lite rolig tycker jag den var iallafall Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 ROFL HARRIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 LOLOLOLOLOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 http://hungoverowls.tumblr.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 http://notalwaysright.com/bird-brained-part-6/6853 Bird Brained Pet Store | Kansas City, KS, USA Me: “Is there anything else I can do for you?” Customer: “No, just the bird seed will do.” Me: “Alright then.” Customer: “CACAAWW!” (Moments later, a similar bird call comes from the other end of the store.) Me: “What was that?” Customer: “Oh that’s my wife. We do that so we can always find each other wherever we go.” Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Visste ni att Whitney Houston egentligen är en asiatisk pojke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Visste ni att Whitney Houston egentligen är en asiatisk pojke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Kanske passar bättre i Val 2010-tråden, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Jag tycker det var oerhört roligt. Inte häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Antingen så var den här låten uppe för jättelänge sedan. Eller så var det bara jag som hittade av en slump via BigMac-rap. I vilket fall som helst så helgarderar jag mig genom att posta den så att ni ska få ta del av den. Det var ett svårt val mellan humortråden och musiktipstråden då han faktiskt rappar helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Kanske passar bättre i Val 2010-tråden, men ändå... Om du tycker det är komiskt med vänstermänniskor som sjunger gamla kommunistiska kampsånger så borde du komma ut lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=rHT6Om2aavI Cha-cha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) Visste inte vart jag skulle ta det, så jag tar det här. Jag läste Photoshop fails på existenz och förstod inte denna: Var är failen? Enda jag kan tänka mig är att de menar att han är färglagd från en stämpel, men det är ju en massa pennor där vilket indikerar att tanken är att man ska stämpla och sedan färglägga. Edit: Jaha nu tror jag att jag ser, stämpeln är annorlunda mot personen som stämplades. Redigerad 5 september, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) Visste inte vart jag skulle ta det, så jag tar det här. Jag läste Photoshop fails på existenz och förstod inte denna: Var är failen? Enda jag kan tänka mig är att de menar att han är färglagd från en stämpel, men det är ju en massa pennor där vilket indikerar att tanken är att man ska stämpla och sedan färglägga. Edit: Jaha nu tror jag att jag ser, stämpeln är annorlunda mot personen som stämplades. Spegelvänd. Stämplar han så borde bilden ha varit vänd åt andra hållet ^^ Redigerad 5 september, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Om du tycker det är komiskt med vänstermänniskor som sjunger gamla kommunistiska kampsånger så borde du komma ut lite mer. Det är väldigt komiskt. SSU i [ort] verkar väldigt civiliserade när de sjunger om att de "spyr på utsugare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 (redigerad) Hahaha http://www.youtube.com/watch?v=vcpx8O82KLM& Redigerad 7 september, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts