Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Vet inte om det är sant men..

Hunden frös fast!

Kansas City

En hemlös hund som försökte överleva minusgraderna utomhus satte sig på backen - och frös fast med röven. När hunden reste sig slet den bort huden som blev kvar på backen. En kvinna som gick förbi tog hand om hunden och döpte den till Shiver. Hunden rapporteras nu må bra.

:)

:lol:

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_14677905.asp

En matta i form av en ”flådd” Adolf Hitler ställs ut på Center for contemporary art i Tel Aviv. Verket ingår i den israeliske konstnären Boaz Arads utställning VoozVooz.

Mattan är av silikon och i rummet finns andra symboler kopplade till Hitler.

Mattan liksom andra föremål på utställningen är delar i en större berättelse om de polska judar som överlevde andra världskriget och immigrerade till Israel, skriver den israeliska dagstidningen Haaretz.com.

:)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var sant!

http://www.thekansascitychannel.com/news/1...75/detail.html#

Hmm.. Inte så roligt egentligen.. :(

Oh well, svart humor.

Det är verkligen kris. Ärligt talat, gå på terapi. Det är fan äckligt, sitter du seriöst och stoppar upp saker i näsan när du är vid datorn? ;)

Ja. :lol:

Inte alltid, såklart, men ibland om det finns något i närheten så brukar jag sitta och pilla på det. Och innan jag vet ordet av så upptäcker jag att jag har den i näsan. :D

Men jag ska skärpa mig, ni behöver inte vara oroliga. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor