Sikorka Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Denna tråd dedikerar jag till Officer Hernandez. Skåden, ännu ett bevis för Iessous Christos: http://img.metro.co.uk/i/pix/2006/11/angus...sus_350x450.jpg Ser ni inte honom? http://img96.imageshack.us/img96/7132/jesusdogdy3.jpg IMO ser det där mer ut som denna snubbe.. -- Edit: http://www.youtube.com/watch?v=czaHZSowsYU&NR <3 Redigerad 11 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Haha, en punkar polare visade roliga bilder och en liten beskrivning av lite musikstiler, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Haha, en punkar polare visade roliga bilder och en liten beskrivning av lite musikstiler, haha Den är väl så där smårolig. Om man inte har koll på läget, det vill säga. ----------- Köp en fin musmatta! Nån prästjävel har lärt sig Force Grip och Force Push Redigerad 12 december, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Den är väl så där smårolig. Om man inte har koll på läget, det vill säga. ----------- Köp en fin musmatta! Jag skrattade åt den när jag läste det så lade upp den bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Nummer 6, sjuukt likt Mr bond! De kanske inte känns eller hörs, men de syns på infraröd film! Kontrollera din mandom! Redigerad 12 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Robot faller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Robert Gustavsson - ful öl 1 Robert Gustavsson - ful öl 2 Robert Gustavsson - ful öl 3 Robert Gustavsson - ful öl 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) De kanske inte känns eller hörs, men de syns på infraröd film! Cool! Är den fake? Redigerad 13 december, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=zaQsg_LIkFc...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 De kanske inte känns eller hörs, men de syns på infraröd film! Haha, coolt! Jag vet hur man gör en infraröd kamera. Kanske ska testa Är det fake? Jag kan ju som sagt testa när min webbkamera går sönder ------------------------------------- Nu kommer du dö! Oh nej, jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 De kanske inte känns eller hörs, men de syns på infraröd film! Fan vad coolt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Cool! Är den fake? Tror inte det. Det ska se ut så har jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) De kanske inte känns eller hörs, men de syns på infraröd film! Det där är fejk. På infraröda kameror syns värme i ljusa färger, kallt i svart. Dessutom är gaserna alldeles för torra för att kunna synas. - - - Bodström kallar Alliansen för muppar. Sossarna ska inte prata om försvarspolitik... En fin historia om thanksgiving... Redigerad 13 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Bodström kallar Alliansen för muppar. Sossarna ska inte prata om försvarspolitik... Klassiker! Han verkar gilla pedofili också, den muppen. Bodströms groda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Klassiker! Han verkar gilla pedofili också, den muppen. Bodströms groda. Haha Kanske inte så jätterolig, men ändå värd att se! http://www.kungen.nu/filmer/199/775.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Klassiker! Han verkar gilla pedofili också, den muppen. Bodströms groda. Vad lågt, killen har bara klippt det ur sitt sammanhang. Det var typ: "Men är det verkligen rätt att prioritera polisens arbete på att jaga piratkopierare? Det finns ju en massa annat man kan ägna sig åt på nätet, pedofilverksamhet till exempel" "Ja, det ska man verkligen ägna sig åt, men..." Snarare dåligt formulerat av tjejen. Redigerad 13 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Denna tråd dedikerar jag till Officer Hernandez. Skåden, ännu ett bevis för Iessous Christos: Ser ni inte honom? Att du bara orkar. Skriv en bok om religion vettja. Och dessutom var det inte ens roligt. Redigerad 13 december, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Katter som lyssnar på musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Maskinarfadderiet gycklar för oss (forna) MatNat-nollan. (Ja, singular!) Vem i helvete är du? Das Mpire! Sen hade de en till som var helt vansinnigt rolig, riktigt synd att den inte kom med på film. Den handlade om studenter som käkar påkörda djur (precis som han i Outsiders) och tycker det är underbart - och billigt! "Det var den första, men sannerligen inte sista gången jag smakade av vägens frukt. Jag fyller min kista med påkört! Hermelin! Vessla! Grävling!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Så himla kung video! http://www.youtube.com/watch?v=bQjcUrepo5o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts