RavenE Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Den här är rätt gammal, men den failar aldrig med att muntra upp mig "men hur kom du dit då din speedhackande fittneger" Norrländska cs spelare <3 Ungefär som: För helvete domarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=xbsSeVr5NSI Shake it! Redigerad 25 juli, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Hah, älskar roligt obekväma läkare. ____ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Hahaha! Åh, sådant där är så grymt skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 <E|S-Darch> It's disturbing how many people in here know what the word bukkake means... <Hoffmann> whats a "bukkake"? <E|S-Darch> its when like 15 guys decide to blow a load on a girl's face <Hoffmann> hrmm let me guess, u exprimented with it on your little brother? <E|S-Darch> wtf <E|S-Darch> i fucking hate you <Hoffmann> no dude see thats funnie <Hoffmann> ur suppose to say lol..its not like its true <Hoffmann> ...or is it? -- <antix> i have a poem <Lulu> share <antix> its call "an irc life" <antix> my bandwidth <antix> i lag... i lag <antix> i die.... <antix> the end <fluxz0r> that was so touching -- <rootd> Got my room down to about 35-40% fragmented... much better than the 70-80% earlier <Jeian> you defragmented your room? <rootd> yea <Jeian> too much computer for you... :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Twilightfan försöker pwna Universal genom att berätta för dem att Wolfman är en dålig rip-off av Twiligt och att Stephenie Meyer minsann var den som skapade varulven. http://www.latinoreview.com/news/taylor-la...f-twilight-9247 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 En odödlig klassiker! Jag såg den här sketchen (Bland mycket annat) så många gånger på vår gamla 'Skallgång'-VHS att bandet blev söndernött och ospelbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=xbsSeVr5NSI Shake it! Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=f0fSd4-8Tys Kommer vara min nya favorit när man ska slå tillbaks med nåt jäkligt bra argument: "Och vad får dig att tro att det du säger är sant?" "Ptja, därför att... I HAVE THE POWWAAAAAAAA!!" Bästa YT-kommentaren angående de 38 som tryckt "Dislike": "38 spies are sappin mah POWERR! " Totalt random, men kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Fyfan vad jag skratta igår. Satt och lira Gta IV på xbox med en som streama från JTV. Vi körde GTA race och folk från chatten var med. Fullt game, riktigt kul. Men så säger en kille i micken att han måste äta, och att hans mamma drar ur internet om han inte kommer nu. Då säger han som brodcastar "tell your mom that 'consequences will never be the same' if she do that". Så hör man killen skrika "Mom, dont shut down the internet. Consequences will never be the....! så blev han disconnected. Fan vad jag skratta, lät så jävla kul. Gjorde min kväll Där kan ni hitta det, spola till 1:52:40 ungefär, natthumor som fan Klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Fyfan vad jag skratta igår. Satt och lira Gta IV på xbox med en som streama från JTV. Vi körde GTA race och folk från chatten var med. Fullt game, riktigt kul. Men så säger en kille i micken att han måste äta, och att hans mamma drar ur internet om han inte kommer nu. Då säger han som brodcastar "tell your mom that 'consequences will never be the same' if she do that". Så hör man killen skrika "Mom, dont shut down the internet. Consequences will never be the....! så blev han disconnected. Fan vad jag skratta, lät så jävla kul. Gjorde min kväll Där kan ni hitta det, spola till 1:52:40 ungefär, natthumor som fan Klicka HAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Rolig, men den här är mer trallvänlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Rolig, men den här är mer trallvänlig! Mhm. Jag vill kunna det här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Rolig, men den här är mer trallvänlig! "Jag postar alltså finns jag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 The new keyboard cat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 The new keyboard cat? Helgalet! Hunden hade ju verkligen en total förståelse för taktarten och frasering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Helgalet! Hunden hade ju verkligen en total förståelse för taktarten och frasering. Och vad är det för någon hand som gömmer sig under hundens tass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts