Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Fniss Haha, den gröna linjen var ju bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Skrattade till när jag såg denna bild. Jag undrar vad RavenE har att säga om det här. Vem? Jag? Redigerad 20 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Tysk humor när den är som bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 ^ | Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Fniss Den röda pilen är mer sann än vad jag vill erkänna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Såg precis på nilecity ni vet pojken "Pelle" som spelas av Robert gustavsson, Han har ju dödat sitt marsvin på nått sett så han säger: " Jag skulle bada honom och då ropade mamma från köket, och jag sprang ner med markus i handen och tappade honom i mixern och kom åt mixer knappen och mixern startade och...det kom blod på markus" Den är så jäkla kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Nothing else matters - Arabisk version http://www.youtube.com/watch?v=hAhJIXS2lw8...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Nothing else matters - Arabisk version http://www.youtube.com/watch?v=hAhJIXS2lw8...ted&search= Aah vafan! Dom slaktar ju den. Min favoritlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 [font="Tahoma"][size=2][/size][/font] Sweden Fan NU Ska Det Fan Ta Och Hända Något ! sa: ta bilden på mejj dåå .- It's Over sa: Den var så ful Sweden Fan NU Ska Det Fan Ta Och Hända Något ! säger: dra åt helvete gåå och döööööööööö jag tar bort diig nu din jävla hoora. .- It's Over säger:[/codebox] Snackade med en fjortis på msn, jag är "It's Over". [/size][/font] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 .- It's Over säger: Jag drömde om dig inatt xD .- It's Over säger: Du hade stigit i posts och låg före ettan med 10.000 posts och du stod högst upp på en lego pyramid och spände dina armmuskler It's over = Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 .- It's Over säger: Jag drömde om dig inatt xD .- It's Over säger: Du hade stigit i posts och låg före ettan med 10.000 posts och du stod högst upp på en lego pyramid och spände dina armmuskler It's over = Lajnux. Hahaha Snygga drömmar man kan ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 .- It's Over säger: Jag drömde om dig inatt xD .- It's Over säger: Du hade stigit i posts och låg före ettan med 10.000 posts och du stod högst upp på en lego pyramid och spände dina armmuskler It's over = Lajnux. Haha, det där är nog en inte omöjlig framtid tror jag. Själv drömde jag om Lajnux syrra inatt, som han sade att jag skulle göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Haha, det där är nog en inte omöjlig framtid tror jag. Själv drömde jag om Lajnux syrra inatt, som han sade att jag skulle göra... Men haha! Jag har ju ingen syrra´sa jag ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Fniss Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Nothing else matters - Arabisk version http://www.youtube.com/watch?v=hAhJIXS2lw8...ted&search= El mucho gammal.. Fast jag tycker faktist den är rätt bra.. Inte för att den är bättre än orginalet, men rätt cool version ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Kanske börjar bli lite reptetivt med Scare Tactics, men den här räknar åtminstonde jag som ett undantag - titta på "offrets" ögon runt 1.47! http://www.youtube.com/watch?v=znUuJhEU32M...ted&search= Redigerad 21 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Kanske börjar bli lite reptetivt med Scare Tactics, men den här räknar åtminstonde jag som ett undantag - titta på "offrets" ögon runt 1.47! http://www.youtube.com/watch?v=znUuJhEU32M...ted&search= Kolla på dom runt 1:05 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Detta är nyhetstorka... The Simpsons´s movie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Cerebal Pares? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts