Siana Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Rainbowlåten är ju riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Jobbet idag: Pappa kommer in med sin son på 3-4 år. Pappan: ska du inte ha en keps? Sonen plockar åt sig en rosa keps. Pappan tittar missnöjt på. Pappan: en rosa kan du inte ha. Sonen: men jag älskar ju rosa! Pappan: nej. du får ta en blå eller svårt. fem sekunders tystnad Pappan: Se, du kan ju inte ens bestämma dig. Sonen plockar åt sig en blå keps och går med tårar i ögonen därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Jobbet idag: Pappa kommer in med sin son på 3-4 år. Pappan: ska du inte ha en keps? Sonen plockar åt sig en rosa keps. Pappan tittar missnöjt på. Pappan: en rosa kan du inte ha. Sonen: men jag älskar ju rosa! Pappan: nej. du får ta en blå eller svårt. fem sekunders tystnad Pappan: Se, du kan ju inte ens bestämma dig. Sonen plockar åt sig en blå keps och går med tårar i ögonen därifrån. Men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Jobbet idag: Pappa kommer in med sin son på 3-4 år. Pappan: ska du inte ha en keps? Sonen plockar åt sig en rosa keps. Pappan tittar missnöjt på. Pappan: en rosa kan du inte ha. Sonen: men jag älskar ju rosa! Pappan: nej. du får ta en blå eller svårt. fem sekunders tystnad Pappan: Se, du kan ju inte ens bestämma dig. Sonen plockar åt sig en blå keps och går med tårar i ögonen därifrån. Tråkigt nog skulle nog min reaktion inte skilja sig märkbart från pappans. Sad but true Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Jobbet idag: Pappa kommer in med sin son på 3-4 år. Pappan: ska du inte ha en keps? Sonen plockar åt sig en rosa keps. Pappan tittar missnöjt på. Pappan: en rosa kan du inte ha. Sonen: men jag älskar ju rosa! Pappan: nej. du får ta en blå eller svårt. fem sekunders tystnad Pappan: Se, du kan ju inte ens bestämma dig. Sonen plockar åt sig en blå keps och går med tårar i ögonen därifrån. Det där var ju bara tragiskt, inte alls roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Jobbet idag: Pappa kommer in med sin son på 3-4 år. Pappan: ska du inte ha en keps? Sonen plockar åt sig en rosa keps. Pappan tittar missnöjt på. Pappan: en rosa kan du inte ha. Sonen: men jag älskar ju rosa! Pappan: nej. du får ta en blå eller svårt. fem sekunders tystnad Pappan: Se, du kan ju inte ens bestämma dig. Sonen plockar åt sig en blå keps och går med tårar i ögonen därifrån. Humortråden... Tråkigt nog skulle nog min reaktion inte skilja sig märkbart från pappans. Sad but true :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 (redigerad) Jobbet idag: Pappa kommer in med sin son på 3-4 år. Pappan: ska du inte ha en keps? Sonen plockar åt sig en rosa keps. Pappan tittar missnöjt på. Pappan: en rosa kan du inte ha. Sonen: men jag älskar ju rosa! Pappan: nej. du får ta en blå eller svårt. fem sekunders tystnad Pappan: Se, du kan ju inte ens bestämma dig. Sonen plockar åt sig en blå keps och går med tårar i ögonen därifrån. Ja, jag fattar inte heller det roliga, tragiskt som sagt. Fick ju en son igår (har inte hunnit berätta det) och inte fan hade jag ens reagerat om han valde en rosa keps. Fan, vi har för fan köpt en Barba pappa klänning till honom. Vi köpte den innan han var född i tron att det skulle bli en tjej. Och FAN heller att jag slänger bort 99:- den åker på ungen imorgon kan jag lova. Redigerad 14 juli, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Ja, jag fattar inte heller det roliga, tragiskt som sagt. Fick ju en son igår (har inte hunnit berätta det) och inte fan hade jag ens reagerat om han valde en rosa keps. Fan, vi har för fan köpt en Barba pappa klänning till honom. Vi köpte den innan han var född i tron att det skulle bli en tjej. Och FAN heller att jag slänger bort 99:- den åker på ungen imorgon kan jag lova. Haha! Och stort GRATTIS Vice. och Mrs. Vice.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2010 Klassiker, men ack så rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Jobbet idag: Pappa kommer in med sin son på 3-4 år. Pappan: ska du inte ha en keps? Sonen plockar åt sig en rosa keps. Pappan tittar missnöjt på. Pappan: en rosa kan du inte ha. Sonen: men jag älskar ju rosa! Pappan: nej. du får ta en blå eller svårt. fem sekunders tystnad Pappan: Se, du kan ju inte ens bestämma dig. Sonen plockar åt sig en blå keps och går med tårar i ögonen därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Men. Tråkigt nog skulle nog min reaktion inte skilja sig märkbart från pappans. Sad but true Det där var ju bara tragiskt, inte alls roligt. Humortråden... Ja, jag fattar inte heller det roliga, tragiskt som sagt. Fick ju en son igår (har inte hunnit berätta det) och inte fan hade jag ens reagerat om han valde en rosa keps. Fan, vi har för fan köpt en Barba pappa klänning till honom. Vi köpte den innan han var född i tron att det skulle bli en tjej. Och FAN heller att jag slänger bort 99:- den åker på ungen imorgon kan jag lova. Haha, visst var det tragikomiskt men jävligt roligt när man såg det. Visst var det sjukt av farsan, det var ju det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Fick ju en son igår Fucking GRATTIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Fick ju en son igår Grattis, grattis, sjukt mycket grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Comments, folks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Det roligaste är att videon fått 4.5miljoner views på 5 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=V5Dv28kp4P0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Shit vad mycket lite smink kan göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2010 Skön tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts