VaXXoR Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Är det bara jag som inte tycker "bög bög bög" osv är ganska trist humor? Tycker Ost och Bacon är kul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Tror det blev lite fel. haha.. Ja jag bjuder på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Den här är rätt old, men förhoppningsvis finns det några som inte sett den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 HAHAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 http://asset.soup.io/asset/0894/0762_09df_960.png Reglerna säger ju egentligen en post per sida men folk kommer nog missa om jag editar mitt inlägg 3e3amUR5IHc Jag fick dagens skratt Jag hade totalt glömt bort att den här tråden har/hade regler! De reglerna var dock egentligen avsedda för tiden då tråden låg i Allmänt så jag uppdaterade dem nu till: "Använd sunt förnuft, spamma inte och undvik långvariga offtopic-diskussioner." Såvida man inte SPAMMAR ner tråden med en massa länkar går det bra att skriva fler än 1 inlägg per sida. Och roligt klipp f.ö. ]qwyZ0ji1GRU Haha! 69 d-mark på att han fick ligga med halva kvinnliga åskådarskaran efter det där. --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 --- Jag förstår inte riktigt det roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Jag förstår inte riktigt det roliga Den svarta mannen förstår nog troligen inte Koreanska, men nickar med huvudet som han fattade precis vad han snackade om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Jag tycker mig även se ett leende hos assisterande/hjälptränaren i Nordkorea. Haha riktigt kul klipp, skön humor av Eboue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Den svarta mannen förstår nog troligen inte Koreanska, men nickar med huvudet som han fattade precis vad han snackade om! Kan det inte vara så att han pratar till båda på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Känner mig lite nördig för att jag faktiskt förstår den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Är denna gammal? Känner att jag måste posta den i vilket fall som helst! http://ostgota.lokaltidningen.se/article/2.../704149681/2166 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Hahaha, jag såg det där klippet på FB för ett tag sedan, jävlar vad jag skrattade! Kan det inte vara så att han pratar till båda på engelska? Det har jag svårt och tro. Eboue är en riktig skojare och tar alla chanser han kan till att skoja till något. Så det mest troliga är att Nordkoreas tränare säger någonting på koreanska till sin spelare och att Eboue står bredvid och "tjuvlyssnar" på taktiksnacket och agerar som att han hört och genomskådat alltihop. http://ostgota.lokaltidningen.se/article/2.../704149681/2166 Hahahaha! Jag är mer mogen än andra tonåringar som finns i min närhet. Det är till exempel bara jag och en annan i min klass som röker cigaretter och som har testat hasch. Jag festar regelbundet och har haft sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Nigga please, posta den i MEN OLD! isf. Amberlamps är fan gammalt som satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Nigga please, posta den i MEN OLD! isf. Amberlamps är fan gammalt som satan. Ska du säga som postar världens äldsa bild på förra sidan, den borde varit i OLD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Hahaha åker upp på FB direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 http://forums.notaddicted.com/showthread.php?t=5326 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=4CNapOEzV50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts