Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

:P:D

Reglerna säger ju egentligen en post per sida men folk kommer nog missa om jag editar mitt inlägg

3e3amUR5IHc

Jag fick dagens skratt :P:lol:

Jag hade totalt glömt bort att den här tråden har/hade regler! :o De reglerna var dock egentligen avsedda för tiden då tråden låg i Allmänt så jag uppdaterade dem nu till: "Använd sunt förnuft, spamma inte och undvik långvariga offtopic-diskussioner." Såvida man inte SPAMMAR ner tråden med en massa länkar går det bra att skriva fler än 1 inlägg per sida.

Och roligt klipp f.ö.

]qwyZ0ji1GRU

:)

Haha!

69 d-mark på att han fick ligga med halva kvinnliga åskådarskaran efter det där.

---

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, jag såg det där klippet på FB för ett tag sedan, jävlar vad jag skrattade! :P

Kan det inte vara så att han pratar till båda på engelska?

Det har jag svårt och tro. Eboue är en riktig skojare och tar alla chanser han kan till att skoja till något.

Så det mest troliga är att Nordkoreas tränare säger någonting på koreanska till sin spelare och att Eboue står bredvid och "tjuvlyssnar" på taktiksnacket och agerar som att han hört och genomskådat alltihop. :D

Hahahaha! :)

Jag är mer mogen än andra tonåringar som finns i min närhet. Det är till exempel bara jag och en annan i min klass som röker cigaretter och som har testat hasch. Jag festar regelbundet och har haft sex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor