Pixiegnom Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Nu kan man tydligen få youtubeklipp att låta som ett sydafrikanskt fotbolls-VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Nu kan man tydligen få youtubeklipp att låta som ett sydafrikanskt fotbolls-VM. Såg det, råkade trycka på knappen och undrade var fan det där jävla skitljudet kom ifrån. När jag sedan märkte det skrattade jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=NXPPyjtw5WU Raven: Betnér! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2010 Mahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Mahahahahaha! Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 http://strangemaps.files.wordpress.com/2009/03/world_war_two__simple_version_by_angusmcleod.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 ^Haha, grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 https://www.flashback.org/t1229569 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Jag satt och spelade Oblivion när jag helt plötsligt får syn på detta! För en gångs skull en riktigt jävla rolig glitch! Kunde inte komma på ett bättre namn än "dick massage", för det är ju trots allt det han ger honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 charlie teh unicron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Reglerna säger ju egentligen en post per sida men folk kommer nog missa om jag editar mitt inlägg Jag fick dagens skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/1277814047.hendikins_dscf0659.jpg höhö fail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 (redigerad) Reglerna säger ju egentligen en post per sida men folk kommer nog missa om jag editar mitt inlägg Jag fick dagens skratt Hahahaha, fan vad jag skratta när katten kolla på kameran "Det är någon som tittar på oss!....... HÖ!!" Redigerad 29 juni, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Reglerna säger ju egentligen en post per sida men folk kommer nog missa om jag editar mitt inlägg Jag fick dagens skratt Jag kan vara stölt över att säga att jag träffat dom flesta snubbarna i MalvinStudios på filmfestival. Det var intressant, dom verkade schyssta. Det är även dom som gjort den ack så välkända "Janne Långben da dubbning", har ni inte sett den så rekommenderar jag er att se den då natthumorn slår till. -End of bragging- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 (redigerad) . Redigerad 30 juni, 2010 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=ufSXMw4dOtU Är det bara jag som inte tycker "bög bög bög" osv är ganska trist humor? Redigerad 29 juni, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Är det bara jag som inte tycker "bög bög bög" osv är ganska trist humor? När man är tolv så tycker man säkert att det är kul att använda bög i varenda mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Är det bara jag som inte tycker "bög bög bög" osv är ganska trist humor? Tror det blev lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts