Siana Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Det här är inget hysteriskt roligt, men jag satt och fnittrade igenom hela: http://www.collegehumor.com/video:1936389 CollegeHumor recenserar spel på iPaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Det här är inget hysteriskt roligt, men jag satt och fnittrade igenom hela: http://www.collegehumor.com/video:1936389 CollegeHumor recenserar spel på iPaden! Lite smårolig. Vad den däremot gjorde var att göra mig sugen på o skaffa både en iPad och iPhone för att lira alfapet. Hur grymt som helst ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Ny auto-tune the news <3 En av de bästa hittils! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Ny auto-tune the news <3 jbc2NaLuv1A En av de bästa hittils! Så underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 PistolShrimps åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 PistolShrimps åt folket! Tänkte precis posta LOTR saken! Hahahah! Så jävla bra är dem killarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Säkert postad? Rolig iafl, och snacka om små odds! http://media.thestar.topscms.com/images/b5/ab/be2f11fe45259f43a5543655c05b.jpeg bildförklaring: http://www.thestar.com/News/Canada/article/681176 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 19 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2010 sjuk eller rolig? själv tyckte jag att den var både och. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2010 PistolShrimps åt folket! De är ju så sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2010 HAHAHAHAHAHA! Roligaste Zidane-skallar-Materazzi-parodin jag någonsin sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2010 Någon som minns SVT-killen som stod och stirrade i kameran förra Dreamhack? Han är tillbaka, i samarbete med Rakaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2010 (redigerad) Någon som minns SVT-killen som stod och stirrade i kameran förra Dreamhack? Han är tillbaka, i samarbete med Rakaka! Nej! Länk? Redigerad 20 juni, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2010 Glitch i vem vill bli miljonär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Hot stuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Hot stuff Uhm, varför tyckte de att han var bra? Han sjöng ju uselt. Fejk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 (redigerad) Uhm, varför tyckte de att han var bra? Han sjöng ju uselt. Fejk? NVM... läste du istället för de! Redigerad 21 juni, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Uhm, varför tyckte de att han var bra? Han sjöng ju uselt. Fejk? Fattar inte heller, kanske är fake. Ingen aning faktiskt. Men skulle inte förvåna mig om killen som dansar var seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Ni som lirat HoN finner nog det här grymt underhållande! Mest för att det är så jävla sant också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 (redigerad) Fy fan vad jag skratta när jag såg det här avsnittet av How i met your mother. När Marshall säger att han blev rånad av en apa och Barney ska berätta hur det gick till. Avsnittet heter "zoo of false" och finns med i season 5. http://www.youtube.com/watch?v=trFXVNmXyjI Redigerad 23 juni, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts