AngryAxel Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Motivational speaker of the year! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Hahaha! Så jävla gullig på något vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 PistolShrimps är så sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Ninja bear spins tree branch. Oh ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Ninja bear spins tree branch. Oh ja! Hahahaha! Fy fan vad badass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_N4dl1faW8U Lavell Crawford. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Ninja bear spins tree branch. Oh ja! Hahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 (redigerad) Denna är säkert gammal som gatan, but hey: En amerikan, en fransman och en turk är ute och flyger luftballong. Plötsligt blir det dimma, och de tre männen får svårare att navigera. Efter ett tag sträcker amerikanen ut armen och säger: "Nu är vi i New York". De andra undrar hur han vet detta. "Jag känner Frihetsgudinnan" svarar amerikanen. De fortsätter flyga. Efter ett tag sträcker även fransmannen ut armen och säger: "Aha! Nu är vi i Paris!" Självklart undrar de andra hur han kommit fram till detta. "Jag känner Eifeltornet" svarar fransmannen. De fortsätter flyga ännu längre. Efter ett par dagar sträcker turken ut sin arm och utbrister: "Nu är vi i Istanbul". Amerikanen och fransmannen undrar hur han vet detta. "Någon snodde min klocka" svarar turken. Redigerad 28 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Denna är säkert gammal som gatan, but hey: En amerikan, en fransman och en turk är ute och flyger luftballong. Plötsligt blir det dimma, och de tre männen får svårare att navigera. Efter ett tag sträcker amerikanen ut armen och säger: "Nu är vi i New York". De andra undrar hur han vet detta. "Jag känner Frihetsgudinnan" svarar amerikanen. De fortsätter flyga. Efter ett tag sträcker även fransmannen ut armen och säger: "Aha! Nu är vi i Paris!" Självklart undrar de andra hur han kommit fram till detta. "Jag känner Eifeltornet" svarar fransmannen. De fortsätter flyga ännu längre. Efter ett par dagar sträcker turken ut sin arm och utbrister: "Nu är vi i Istanbul". Amerikanen och fransmannen undrar hur han vet detta. "Någon snodde min klocka" svarar turken. Borde fan vara bättre med Somalier/Somalia. I alla fall om du drar skämtet här i Oslo. Jävla somalier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=jmwB-oKwk5U Jäkligt spännande, jag hoppades på det bästa i slutet! YT-kommentar: "You're never too drunk to hit on girls." -- Redigerad 28 maj, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=sY9PeJOZpeA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Humoristiskt, sant, tragiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooh http://www.youtube.com/watch?v=JjqDwmWSCtM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 (redigerad) Ozzy Han är ju för skön Edit: Fortfarande lika underbar! Redigerad 30 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Han är ju för skön Edit: Fortfarande lika underbar! Hahaha! Jag har kvar gif:en på en av de externa hårddiskarna. Jag älskar hur han 'förbereder' nosen precis innan touchdown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Manatee squash Fortfarande lika underbar! Haha, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts