The Dude Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Haha, denna är briljant! Kanske har varit uppe förr iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Haha, denna är briljant! Kanske har varit uppe förr iofs. Hahahahahaha! Underbar lärare som gick med på idén! Underbara barn som gillar Scarface Fake edit: Skriket vid 1:09 är priceless hahahahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 (redigerad) Nä fyfan, major cringe Redigerad 30 mars, 2010 av Eazy-e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 (redigerad) Redigerad 30 mars, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Haha, denna är briljant! Kanske har varit uppe förr iofs. Det där kan vara det bästa jag någonsin sett på hela internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Haha, denna är briljant! Haha slutet, bäst jag sett på bra länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Haha, kolla efter 01:05. Bara jag som tycker snubben ser sjukt rolig ut när han går fram för en "private show" med tydliga homosexuella drag? Om inte annat så är det natthumor deluxe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Haha, denna är briljant! Kanske har varit uppe förr iofs. HAHAHAHA bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 [you tube]uovMpapeCJQ&feature=player_embedded[/you tube] Nä fyfan, major cringe HAHA!!! ÅH, SÅ FEL PÅ SÅ MÅNGA NIVÅER!!! ÄG skådespel förresten av tjejen i början, och mister Scarface himself var inte så pjåkig (innan hon stack åtminstone). Skumt av lärarna att tillåta ett sånt där spektakel, det är ju inte den barnvänligaste filmen precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag grät. http://www.ratelulz.com/albums/userpics/normal_onlyps3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 HAHA!!! ÅH, SÅ FEL PÅ SÅ MÅNGA NIVÅER!!! ÄG skådespel förresten av tjejen i början, och mister Scarface himself var inte så pjåkig (innan hon stack åtminstone). Skumt av lärarna att tillåta ett sånt där spektakel, det är ju inte den barnvänligaste filmen precis. Mja, klippet är inte så jätteäkta, det ingick i någon typ av reklamkampanj eller vad det var... Om det där var på riktigt skulle det utlöst hysterisk moralpanik och skolor hade lagts ner, rektorer sparkats, och lärare mass-arresterats. Men kul klipp dock. --- I read it in the Daily Mail.. Småkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 First i was like but then i was like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Jag förstår inte PS3-skämten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Titta upp i luften, wtf? http://maps.google.co.uk/maps?f=q&sour...986063&z=17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 First i was like but then i was like PS3 har inga spel? Eller vadå? Om det är som jag tror, så förstår jag inte hur det ska kunna vara kul när det inte ens är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 PS3 har inga spel? Eller vadå? Om det är som jag tror, så förstår jag inte hur det ska kunna vara kul när det inte ens är sant. lolol fanboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 lolol fanboy Njaa, det skulle jag väl inte säga. Däremot så är det väldigt typiskt Xbox-fanboys att påstå att PS3 inte har några bra spel, vilket bara är ren nonsens. Isåfall skulle man lika bra kunna säga att Xbox 360 inte har några spel...it just doesn't make any sense. Back on topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 (redigerad) Redigerad 1 april, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts