Vice. Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 http://images.4chan.org/b/src/1263996343236.jpg Jag ser ingen bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Jag ser ingen bild? När ska folk fatta att man inte kan länka till 4chan's bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 . När ska folk fatta att man inte kan länka till 4chan's bilder.. Jag ser ingen bild? Välkommen till Dagens lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Okej, lite låg humor coming through. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Fniss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Kebab kommer i alla fall att uppskatta denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Fniss! Hahaha! Bästa reklamen på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 http://www.collegehumor.com/video:1926678 MacGyverrrrrrrrrrrrrr Kebab kommer i alla fall att uppskatta denna! Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Detta är fantastiskt roligt. En skitförbannad ginger-kid som vrålar in i kameran. Detta kommer utan tvekan bli ett stort internet fenomen, och det är helt färskt. Den senaste videon lade han upp igår. Ska följa detta med spänning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) Detta är fantastiskt roligt. En skitförbannad ginger-kid som vrålar in i kameran. Detta kommer utan tvekan bli ett stort internet fenomen, och det är helt färskt. Den senaste videon lade han upp igår. Ska följa detta med spänning. Redigerad 22 januari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 pnEpPpRXEFs http://www.youtube.com/watch?v=ZHB7Ilfgv4k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Metahumor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 (redigerad) Kanske bara är jag men tycker att hitler sakerna börjar bli lite old nu Redigerad 22 januari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Kanske bara är jag men tycker att hitler sakerna börjar bli lite old nu Haha, ja, men fortfarande görs det rätt roliga parodier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Kanske bara är jag men tycker att hitler sakerna börjar bli lite old nu Nein nein nein nein nein nein! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Nein nein nein nein nein nein! De är faktiskt skittråkiga. Har inte förstått det roliga med någon av dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Varning för att vissa kanske tar detta på fel sätt. men det finns ändå lite humor i det trotts att den är lite sorglig. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Önskar att det fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=xssjIfSFcn4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts