Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Den här bilden tyckte jag var rätt komisk. Den här killen har tagit photoshoppa-in-dig-själv-på-massa-ställen-bilden till en helt ny nivå.

299620_1150496_0.jpg

Ser inget särskillt förutom någon sorts ormfigur och en Metallica-poster. Var finns han för nån annanstans förutom i sängen? Är det jag som missförstått? Är det inte en sån där bild där det tar ett tag innan man ser hans ansikte på väggen och dyl?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser inget särskillt förutom någon sorts ormfigur och en Metallica-poster. Var finns han för nån annanstans förutom i sängen? Är det jag som missförstått? Är det inte en sån där bild där det tar ett tag innan man ser hans ansikte på väggen och dyl?

I've gotta feeling... Att det är han som ligger underst :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D

Alltså som den här:

Hidden-Tiger-Optical-Illusion_1150507_0.jpg

Det finns två tigrar på bilden, den andra tigern tar ett tag att hitta. Jag trodde att det där var en sån bild där han har lagt in sig själv på fler ställen och att man måste vara skarpsynt för att se honom! Men nu förstår jag att han bara fanns på två ställen där han knullar sig själv :):w000t:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså som den här:

Det finns två tigrar på bilden, den andra tigern tar ett tag att hitta. Jag trodde att det där var en sån bild där han har lagt in sig själv på fler ställen och att man måste vara skarpsynt för att se honom! Men nu förstår jag att han bara fanns på två ställen där han knullar sig själv :D:)

Jag ser inte den andra tigern - jag kanske skymtar något i buskarna till höger. Ett par ögon. Men det känns för o-uppenbart för att det ska vara den.

add: Aah, där var den.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser inte den andra tigern - jag kanske skymtar något i buskarna till höger. Ett par ögon. Men det känns för o-uppenbart för att det ska vara den.

Det är fel att säga att där är TVÅ tigrar på bilden, för det är fel. Där är en tiger, sen är där The Hidden Tiger. När du ser det förstår du.

För övrigt är det en ganska fräsig bild.

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I've gotta feeling... Att det är han som ligger underst :)

:D Det är två personer på bilden som ligger med varandra, fast egentligen är det en och samma person som har photoshoppat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså som den här:

Det finns två tigrar på bilden, den andra tigern tar ett tag att hitta. Jag trodde att det där var en sån bild där han har lagt in sig själv på fler ställen och att man måste vara skarpsynt för att se honom! Men nu förstår jag att han bara fanns på två ställen där han knullar sig själv :D:)

Är det

texten "HIDDEN TIGER"

Annars vet jag inte.

Redigerad av ExploSive
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AHAHAHA det här är sjukt kul!

http://www.revelationtv.com/watchgen.php

En kristen live-kanal som 4chan äger upp. De skickar in mail som ser ut att vara riktiga kristna mail, men de smyger in massa grejer som queef, "All your base are belong to us" mm. Grymt kul. :D

Jag har skickat in ett mail nu som förhoppningvis kommer att få dem att säga "One does not simply walk into Mordor", fniss.

Haha, nån snubbe ringde in och nämnde mudkips. Nån annan fick igenom ett e-mail med RickRoll-texten i hahaha :)

Här samlas pärlorna: http://www.youtube.com/user/raepmykipz#p/u/3/pOqb6acHErs

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor