VaXXoR Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Passar in här http://www.youtube.com/watch?v=Ci8n8vhrtMg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Hans kampanj har ju tydligen funkat Haha good one! Gillar den med Hitler angående "reclaim Rosengård" också, synd att det är så dålig kvalité på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Passar in här http://www.youtube.com/watch?v=Ci8n8vhrtMg Family Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 (redigerad) Nu funkar det igen! Redigerad 14 januari, 2010 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Den här bilden tyckte jag var rätt komisk. Den här killen har tagit photoshoppa-in-dig-själv-på-massa-ställen-bilden till en helt ny nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Den här bilden tyckte jag var rätt komisk. Den här killen har tagit photoshoppa-in-dig-själv-på-massa-ställen-bilden till en helt ny nivå. Ser inget särskillt förutom någon sorts ormfigur och en Metallica-poster. Var finns han för nån annanstans förutom i sängen? Är det jag som missförstått? Är det inte en sån där bild där det tar ett tag innan man ser hans ansikte på väggen och dyl? Redigerad 14 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Ser inget särskillt förutom någon sorts ormfigur och en Metallica-poster. Var finns han för nån annanstans förutom i sängen? Är det jag som missförstått? Är det inte en sån där bild där det tar ett tag innan man ser hans ansikte på väggen och dyl? I've gotta feeling... Att det är han som ligger underst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Ser inget särskillt förutom någon sorts ormfigur och en Metallica-poster. Var finns han för nån annanstans förutom i sängen? Är det jag som missförstått? Är det inte en sån där bild där det tar ett tag innan man ser hans ansikte på väggen och dyl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Alltså som den här: Det finns två tigrar på bilden, den andra tigern tar ett tag att hitta. Jag trodde att det där var en sån bild där han har lagt in sig själv på fler ställen och att man måste vara skarpsynt för att se honom! Men nu förstår jag att han bara fanns på två ställen där han knullar sig själv Redigerad 14 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Alltså som den här: Det finns två tigrar på bilden, den andra tigern tar ett tag att hitta. Jag trodde att det där var en sån bild där han har lagt in sig själv på fler ställen och att man måste vara skarpsynt för att se honom! Men nu förstår jag att han bara fanns på två ställen där han knullar sig själv Jag ser inte den andra tigern - jag kanske skymtar något i buskarna till höger. Ett par ögon. Men det känns för o-uppenbart för att det ska vara den. add: Aah, där var den. Redigerad 14 januari, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Jag ser inte den andra tigern - jag kanske skymtar något i buskarna till höger. Ett par ögon. Men det känns för o-uppenbart för att det ska vara den. Det är fel att säga att där är TVÅ tigrar på bilden, för det är fel. Där är en tiger, sen är där The Hidden Tiger. När du ser det förstår du. För övrigt är det en ganska fräsig bild. Redigerad 14 januari, 2010 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Ser inget särskillt förutom någon sorts ormfigur och en Metallica-poster. Var finns han för nån annanstans förutom i sängen? Är det jag som missförstått? Är det inte en sån där bild där det tar ett tag innan man ser hans ansikte på väggen och dyl? I've gotta feeling... Att det är han som ligger underst Det är två personer på bilden som ligger med varandra, fast egentligen är det en och samma person som har photoshoppat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Alltså som den här: Det finns två tigrar på bilden, den andra tigern tar ett tag att hitta. Jag trodde att det där var en sån bild där han har lagt in sig själv på fler ställen och att man måste vara skarpsynt för att se honom! Men nu förstår jag att han bara fanns på två ställen där han knullar sig själv Är det texten "HIDDEN TIGER" Annars vet jag inte. Redigerad 14 januari, 2010 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Är det texten "HIDDEN TIGER" Annars vet jag inte. Haha, yes box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Haha, yes box Och vart e texten. Orkar inte kolla mer. Jaja kul. Jag hittade. (med goggles hjälp) Redigerad 14 januari, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 (redigerad) AHAHAHA det här är sjukt kul! http://www.revelationtv.com/watchgen.php En kristen live-kanal som 4chan äger upp. De skickar in mail som ser ut att vara riktiga kristna mail, men de smyger in massa grejer som queef, "All your base are belong to us" mm. Grymt kul. Jag har skickat in ett mail nu som förhoppningvis kommer att få dem att säga "One does not simply walk into Mordor", fniss. Haha, nån snubbe ringde in och nämnde mudkips. Nån annan fick igenom ett e-mail med RickRoll-texten i hahaha Här samlas pärlorna: http://www.youtube.com/user/raepmykipz#p/u/3/pOqb6acHErs Redigerad 15 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Animaniacs ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts