Renard Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Visserligen är den ganska gammal, but it's still funneh +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Jag tycker åtminstone att den är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 (redigerad) Jag tycker åtminstone att den är rolig Både söt och jobbig tant Hon får ett så gulligt schwung i kroppen när hon säger "What are you" vid 10 sek Redigerad 7 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Jag tycker åtminstone att den är rolig Så jävla bra så det finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 (redigerad) Mariah Carey är lite rund om fötterna. Hon var grymt bra i 'Precious', så det är inte konstigt att hon får priset - men otroligt klantigt/medvetet att dricka sig såhär pass berusad. Redigerad 8 januari, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Mariah Carey är lite rund om fötterna. Hon var grymt bra i 'Precious', så det är inte konstigt att hon får priset - men otroligt klantigt/medvetet att dricka sig såhär pass berusad. Var är Kanye West när man behöver honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Var är Kanye West när man behöver honom? "Yo Maria, I ain't lettin' you finish..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 http://img213.imageshack.us/img213/7061/1262884667547.gif Vet någon vad orginalvideon går ut på? Vad är det negern blir rädd för på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Vet någon vad orginalvideon går ut på? Vad är det negern blir rädd för på riktigt? Jag tror han spelar det där berömda maze gamet där exorcist ansiktet ploppar upp efter ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Jag tror han spelar det där berömda maze gamet där exorcist ansiktet ploppar upp efter ett tag! Blev skrämd av en sån på fragbite för några kvällar sen, fyfan vad jag hatar den Men det var inget maze spel, någon länkade till en blogg så var det bara den som ploppade upp direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Mariah Carey är lite rund om fötterna. Hon var grymt bra i 'Precious', så det är inte konstigt att hon får priset - men otroligt klantigt/medvetet att dricka sig såhär pass berusad. Jag såg chansen och jag tog den: ...blev kanske inte så värst bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Jag såg chansen och jag tog den: ...blev kanske inte så värst bra... Jag tyckte den var skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Jag såg chansen och jag tog den: ...blev kanske inte så värst bra... hahha awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Jag såg chansen och jag tog den: Well done! Roligare än många keyboard cat jag sett Fixa "video response" till de Mariah-filmer som redan ligger uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Bj5-s143hxE Hur kan jag ha missat det där? Sjukt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Dumb Jokes - That Are Funny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 (redigerad) Dumb Jokes - That Are Funny haha.. Hittade den här (och många fler såklart) http://theoatmeal.com/djtaf/j/61 Edit: 2 till There’s two fish in a tank. One turns to the other and says ‘You man the guns, I’ll drive’ och Why did Simba's father die? Because he couldn't Mufasa! Redigerad 9 januari, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Bästa news-introt någonsin. http://www.youtube.com/watch?v=4F9qo0tnh3c Sådär borde det vara överallt. Fatta så hypad man ska bli för att titta på nyheterna. Typ. YES! OMG. W00t W00t awesome. NEWSTIME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts