Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Fel på så många sätt.

biqq7r_572255_0.jpg

Det syns väl klart och tydligt att det är en könsopererad svensk med rötter från sydstaterna vi har att göra med här? Det är troligtvis så att hon kommer från en släkt som har bedrivit slaveri (dvs en rasistfamilj med bomullsplockare) och vill således visa sitt stöd åt den forna tiden i form av smygrasism (sydstatsflagga och förskönande av raggarkultur).

Sku'nte banga asså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Han är härifrån, från Eneby rättare sagt. Jag och mina polare har kollat på, och garvat åt, den videon och grannvideon där han har en battle tillsammans med en annan kille.

Han har följt efter en av mina polare en gång i tiden. Min polare drog en rolig berättelse på spånkan som han råkade höra, han började flina och flyttade närmare ungefär som om han ville höra mer. Men det fick han inte för vi klev av spånkan. En tid efter det så fanns han i närheten av oss och framför allt min polare som berättade berättelsen nästan varenda dag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor