Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

AHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHA

AHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAH

AHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAH

AHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHH

AAHAAHAHA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHA

AHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHA

H

AHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHA

H

AHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAH

H

AAHAAHAHA

Dito! :D. HAHAHA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHA

H

AHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHA

H

AHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAH

H

AAHAAHAHA

Haha, jag satt och nötte originalet i säkert en timme efter att du postat den. Kunde inte se klart hela första gången utan var tvungen att ta en paus, för jag skrattade så mycket. Har visat den för resten av klassen också, så den har blivit populär här. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sääääkert skitgammal men aja, upptäckte den nyss :D

http://www.youtube.com/watch?v=Mkhx7mkMXa8

Älskar den, jag har lyssnat på den så mycket så jag kan större delen av den utantill. :D

Jag satt bland annat på guildens vent. Något år senare letade jag upp flera av dem (guilden disbandade nämligen), bl a Avonaco och Destroye. Fick se en bild på Destroyes fina "Travy Bear"-tatuering! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag förstår inte vad som händer riktigt...

Hon skriker något till killen och slap:ar honom och han slap:ar tillbaka. Sen springer det in 50 pers på scenen och hotar att döda killen för att han försvarade sig? :D

Det är ju en game show i Indien där spelarna ska bli kränkta, saken är den att dessa killar håller masken bra och är helt tysta. På något sätt tror jag hon vart sur utanför sin 'roll' och sedan så släppte det när den ena killen säger "You see the thing is that we don't wan't to talk with you" varpå hon skriker "why don't you fuck off then" och han svarar kaxigt "you go" och hon slappar till honom och han slappar till henne. lite kul faktiskt...

Hade jag aldrig gjort. Varför slåss alls?

KUL!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till: Mamma

Sms: Jag och Tobbe runkade ner hela källarrummet. Vi skall städa till där efter träningen.

Svar: Hur menar du? Vi förstår inte. Kommer snart puss Ma och Pa

Förklaring: Skulle skriva stökade ner men efter som jag lagt in Runkade i ordlistan så ville T9 skriva det i stället. Mamma ock Pappa var på väg hem så det var bäst att förvarna dem :)

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till: Mamma

Sms: Jag och Tobbe runkade ner hela källarrummet. Vi skall städa till där efter träningen.

Svar: Hur menar du? Vi förstår inte. Kommer snart puss Ma och Pa

Förklaring: Skulle skriva stökade ner men efter som jag lagt in Runkade i ordlistan så ville T9 skriva det i stället. Mamma ock Pappa var på väg hem så det var bäst att förvarna dem :)

:D

Vart hittar ni de där? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor